شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران افت کرد
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران افت کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۱۱ واحد کاهش به ۹۳ هزار و ۱۰۰ واحد رسید.  بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه با ۵۱۱ واحد کاهش به رقم ۹۳ هزار و ۱۰۰ واحد رسید.شاخص […]

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۱۱ واحد کاهش به ۹۳ هزار و ۱۰۰ واحد رسید.

 بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه با ۵۱۱ واحد کاهش به رقم ۹۳ هزار و ۱۰۰ واحد رسید.شاخص کل هم‌وزن با ۸۳ واحد کاهش به ۱۶ هزار و  ۵۲۶ واحد رسید، ارزش روز بازار امروز  به بیش از ۳۶۷ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورس بیش از ۳٫۶ میلیارد برگه بهادار و اوراق در قالب حدود ۴۲ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۰۰۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی ۱۶۰ واحد افت کرده و به رقم ۲۹ هزار و ۲۴۸ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هم وزن با ۶۲ واحد افت به رقم ۱۲ هزار و ۲۶۸ واحد، شاخص آزاد شناور با ۵۲۴ واحد کاهش به رقم ۹۸ هزار و ۹۳۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با ۳۲۹ واحد افت به رقم ۶۶ هزار و ۱۳۵ واحد و شاخص بازار دوم بورس با رقم ۱۲۶۹ واحد کاهش به رقم ۱۹۸ هزار و ۲۶۰ واحد رسید.

امروز نمادهای فارس، فملی، شپنا، شپدیس، رانفور، پارسان، در کاهش شاخص بورس اثر گذاشته و نماد مبین بیشترین تأثیر در افزایش شاخص بورس را داشته است.

نمادهای پربیننده بورسی شامل خساپا، فایرا، وبصادر،‌امید، فولاد، فاسمین، وبملت بوده‌اند.

امروز در فرابورس ایران نیز شاخص کل ۱۵ واحد افت کرده و به رقم ۱۰۴۱ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس به ۶۱ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران فرابورس ایران بیش از ۲۹۱ میلیون برگه بهادار حق‌تقدم و اوراق در قالب ۳۰ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای مارون، وکوثر، وگردش، خراسان در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بوده و نمادهای ارفع، میدکو، زاگرس در تقویت شاخص فرابورس اثر داشته‌اند.

امروز نمادهای پربینندده فرابورس شامل ذوب، اپرداز، زاگرس، سنگا، شاوان، زنگان، تبرک بوده‌اند.