افت شدید قیمت سکه
افت شدید قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، در جریان معاملات امروز، ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان افت کرد و یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز(پنج شنبه) در بازار تهران با ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان افت نسبت به روز گذشته، یک میلیون […]

سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، در جریان معاملات امروز، ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان افت کرد و یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان فروخته شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز(پنج شنبه) در بازار تهران با ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان افت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان فروخته شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۶ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۲۳۷ هزار تومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۴ هزار و ۱۰۰ تومان افت، ۶۵۵ هزار تومان داد و ستد شد؛ در عین حال، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با ۹ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۳۶۳ هزار تومان قیمت خورد.

هر قطعه سکه گرمی نیز با ۳ هزار و ۳۰۰ تومان افت، ۲۴۹ هزار تومان است؛ همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۷۸۵ تومانی در بازار امروز، ۱۲۵ هزار و ۳۷ تومان معامله شد.

صرافی‌ها هر دلار آمریکا را با کاهش ۱۳ تومانی ۳ هزار و ۹۰۹ تومان ارزش‌گذاری کردند؛ هر یورو با افت ۴۱ تومانی نسبت به روز گذشته، ۴ هزار ۷۲۹ تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۲۳ تومان کاهش، ۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.