افت گسترده شاخص‌های وال‌استریت
افت گسترده شاخص‌های وال‌استریت

شاخص‌های مهم وال‌استریت در حالی افت کردند که گزارش درآمدهای ضعیف شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، منجر به سقوط بزرگ این بخش شد.  روز جمعه شاخص‌های مهم وال‌استریت در حالی افت کردند که گزارش درآمدهای ضعیف شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، منجر به سقوط بزرگ این بخش شد. سهام اینتل پس از این‌که نتایج عملکرد آن کمتر از حد […]

شاخص‌های مهم وال‌استریت در حالی افت کردند که گزارش درآمدهای ضعیف شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، منجر به سقوط بزرگ این بخش شد.

 روز جمعه شاخص‌های مهم وال‌استریت در حالی افت کردند که گزارش درآمدهای ضعیف شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، منجر به سقوط بزرگ این بخش شد.
سهام اینتل پس از این‌که نتایج عملکرد آن کمتر از حد پیش‌بینی شده بود ۸.۶ درصد سقوط کرد.

پس از این‌که داده‌های شبکه‌های مجازی اجتماعی نشان داد، برخلاف آن‌چه پیش‌بینی می‌شد، کاربران فعال ماهانه افت کرده‌اند، سهام توییتر ۲۰.۵ درصد سقوط کرد. توییتر هشدار داد در صورتی که حساب‌های جعلی را پاک کند، سهام بیش از این هم سقوط خواهد کرد.

شاخص تکنولوژی اس‌اندپی ۲ درصد سقوط کرد، که این بیشترین افت در بین شاخص‌های اصلی اس‌اندپی بود.

سهام اپل که قرار است نتایج عملکرد ربع سالانه خود را روز سه‌شنبه اعلام کند، ۱.۷ درصد سقوط کرد. سهام آمازون و آلفابت که بعد از این‌که هر دو شرکت عملکرد قدرتمند خود در ربع دوم سال را گزارش دادند، اوج گرفته بود، به ترتیب ۱.۸ درصد و ۲.۵ درصد سقوط کرد. سهام آلفابت، در معاملات دیروز به بالاترین سطح تاریخ خود رسید اما در ادامه مسیر خود را عوض کرد.

میانگین صنعتی داو جونز ۷۶.۰۱ واحد یا ۰.۳ درصد افت کرد و به ۲۵۴۵۱.۰۶ واحد رسید. اس‌اندپی ۱۸.۶۲ واحد یا ۰.۶۶ درصد از ارزش خود را از دست داد و به سطح ۲۸۱۸.۸۲ واحد رسید.
کامپوزیت نزدک ۱۱۴.۷۱ واحد یا ۱.۴۶ درصد سقوط کرد و در ۷۷۳۷.۴۲ واحد بسته شد.

شاخص نزدک به افت روز پنج‌شنبه خود ادامه داد و بزرگ‌ترین افت درصدی روزانه خود در یک ماه اخیر را ثبت کرد.

این هفته شاخص نزدک ۱.۰۶ درصد سقوط کرد ولی اس‌اندپی۵۰۰ توانست ۰.۶۱ درصد رشد کند. شاخص داو با تحولات تجاری آمریکا-چین در این هفته  ۱.۵۷ درصد به ارزش خود افزود.