افت ۱۷۲۹واحدی شاخص بورس از اول تابستان
افت ۱۷۲۹واحدی شاخص بورس از اول تابستان

شاخص بورس در جریان چهارمین هفته معاملاتی تابستان امسال با ۱۷۲۹واحد کاهش، معادل ۱.۶ درصد افت را به ثبت رساند. در جریان هفته پایانی نخستین ماه تابستان امسال تعداد ۶۳۵۲ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷ هزار و ۸۲۰میلیارد ریال در بیش از ۴۶۳هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۶۴، ۶ […]

شاخص بورس در جریان چهارمین هفته معاملاتی تابستان امسال با ۱۷۲۹واحد کاهش، معادل ۱.۶ درصد افت را به ثبت رساند.

در جریان هفته پایانی نخستین ماه تابستان امسال تعداد ۶۳۵۲ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷ هزار و ۸۲۰میلیارد ریال در بیش از ۴۶۳هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۶۴، ۶ و ۳ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵۰میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله نیز در این مدت به ارزش کل بیش از ۵۱۷میلیارد ریال در بورس تهران مورد معامله قرار گرفت که با ۱۷ و ۲۰ درصد رشد همراه شدند.

این گزارش می افزاید: شاخص کل بورس نیز در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۷۲۹ واحد کاهش، معادل ۱٫۶ درصد افت را به ثبت رساند و در ارتفاع ۱۰۷ هزار و ۷۷۶واحد قرار گرفت.

شاخص بازار اول هم در هفته گذشته با ۲۲۴۲واحد کاهش به رقم ۷۷ هزار و ۷۹۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۲۴ واحد افزایش به عدد ۲۲۲ هزار و ۳۲۰واحد رسیدند که به ترتیب با ۲٫۸ درصد افت و ۰٫۵ درصد افزایش مواجه شدند.