افزایش اعتماد مردم فلسطین به مقاومت
افزایش اعتماد مردم فلسطین به مقاومت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اعلام کرد دستاورد اخیر مقاومت در نوار غزه سبب افزایش توده‌های مردمی به آن شده است. به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: دستاورد اخیر مقاومت در نبرد شمشیر برنده علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، بر اطمینان توده های مردم به  توانایی مقاومت برای تحمیل اراده خود […]

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اعلام کرد دستاورد اخیر مقاومت در نوار غزه سبب افزایش توده‌های مردمی به آن شده است.

به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: دستاورد اخیر مقاومت در نبرد شمشیر برنده علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، بر اطمینان توده های مردم به  توانایی مقاومت برای تحمیل اراده خود بر اشغالگران افزوده است.

گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس تصاویر هشت نفر از نیروهای نظامی ویژه صهیونیستی را که حدود دو هفته پیش سعی داشتند توطئه امنیتی خطرناکی در نوار غزه اجرا کنند و نیز اجرای عملیات از سوی مقاومت را منتشر کرد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد حلقه زدن در اطراف راهپیمایی‌های بازگشت تحت شعار مقاومت ما را متحد و پیروز می‌کند، تاکیدی بر قدرت گزینه مقاومت در متحد کردن تمام فلسطینی‌ها برای تحقق اهداف ملت ما در زمینه آزادی و بازگشت است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، وی تصریح کرد پافشاری ملت ما بر مشارکت در راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه، عزم و اراده قاطعانه توده‌های مختلف مردم و اراده پولادین آنها برای تحقق اهداف راهپیمایی‌ها و در راس آن شکستن محاصره نوار غزه را مورد تاکید قرار می‌دهد.

قاسم تاکید کرد: قشرهای مختلف مردم فلسطین هر بار قدرت هماوردی و رویارویی با اشغالگران و نیز آشفته کردن و برهم زدن محاسبات و طرح‌های آنها را با هدف دستیابی به آزادی و بازپس‌‌گیری تمام حقوق ملت اثبات کرده‌اند.