افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰
افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰
ارشد نظامی آجا در فارس با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران پا در رکاب و قانون مدار است، خواستار توجه مجلس در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برای افزایش اعتبارات این مجموعه شد.

افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در نشست با نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این شرایط بحرانی واقعا دل شیر میخواهد کسی نماینده مجلس باشد. شاید سخت‌ترین دوره نمایندگی در کشور نمایندگی مجلس یازدهم باشد.”افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰”

به گزارش دریافتی ایسنا رضایی افزود: ایران کشوری است که همیشه و اکنون آرمانی جز استقلال و عزتمندی نداشته و همین رویکرد استقلال طلبانه موجب شده تا امروز با مشکلاتی مواجه شود و در شرایط تحریم فعالیت‌ها را به سختی پیش ببرد.”افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰”

رضایی در ادامه از توان نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید دوران شیراز سخن گفت و افزود: امروز نیروی هوایی ارتش با اورهال هواپیماها و بالگردها گام‌های جدیدی را برای پیشرفت و ارتقاء برداشته است. همچنین با مهندسی، ساخت و تولید خودروهای فوق سنگین حرف‌هایی برای گفتن دارد.”افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰”

این فرمانده نظامی ارتش در استان فارس گفت: در توان رزمی نیروی زمینی ارتش نهضتی رو به جلو بوجود آمده است. به‌عنوان الگو تحرک نیروی زمینی ارتش بعداز جنگ ۱۹ درصد بود و در حال حاضر مجموعا بالای ۶۰ درصد و در برخی یگان‌ها ۱۰۰ درصد است.”افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰”

رضایی همچنین با اشاره به وجود مشکلات شدید بودجه، از تشکیل ۵ تیپ مخصوص واکنش سریع طی ۳ سال اخیر خبر داد و گفت: ارتش همواره به عنوان نیرویی قابل اعتماد، حرفه‌ای و فداکار در صحنه‌های مختلف از جمله سیل، آتش‌سوزی‌ها و حوادث آبان‌ماه ۹۸ در کنار مردم حضور موثری داشته است.

فرمانده آجا در استان فارس خاطرنشان کرد: نقش دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

ابراهیم عزیزی، رئیس مجمع نمایندگان فارس نیز در این دیدار گفت: ارتش امروز در حوزه‌های مختلف دفاعی و ارائه خدمات به مردم در لحظات حساس چهره درخشانی از خود به جا گذاشته است.”افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰”

او با بیان اینکه  ارتش جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر و توانمندتر از گذشته خود را نشان داده است، افزود: مجلس این وظیفه را برای خودش می‌بیند که همراه و همدوش ارتش باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان عنوان کرد: با همکاری و تعامل کارآمد می‌توان زمینه برون رفت ارتش از برخی مشکلات را فراهم کنیم.”افزایش بودجه ارتش در لایحه بودجه ۱۴۰۰”

  • منبع خبر : ایسنا