وزیر خارجه آلمان در گفتگویی با اشاره به درگیری اخیر میان روسیه و اوکراین افزایش تحریم های اروپا علیه مسکو را منتفی اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در گفتگو با رویترز درباره احتمال افزایش تحریم های اروپا علیه روسیه اظهار داشت: در حال حاضر چنین تصمیمی سنجیده و معقول نیست. […]

وزیر خارجه آلمان در گفتگویی با اشاره به درگیری اخیر میان روسیه و اوکراین افزایش تحریم های اروپا علیه مسکو را منتفی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در گفتگو با رویترز درباره احتمال افزایش تحریم های اروپا علیه روسیه اظهار داشت: در حال حاضر چنین تصمیمی سنجیده و معقول نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه برلین مخالف اعمال هرگونه افزایش تحریم علیه مسکو است، افزود: به عقیده من افزایش تحریم های اروپا علیه روسیه منتفی است.

ماس همچنین خاطرنشان کرد: افزایش تحریم علیه روسیه نمی تواند گزینه مناسب و موفقی برای برخورد با مواضع این کشور باشد.

گفتنی است هفته گذشته ورود سه کشتی ناوگان دریایی اوکراین به محدوده آب های روسیه در تنگه کرچ با واکنش تند مسکو روبرو شد و روسیه ضمن توقیف این کشتی‌ها، خدمه و کارکنان آن را بازداشت کرد.

توقیف کشتی‌های اوکراینی توسط روسیه به تنش در روابط مسکو و واشنگتن منجر شده و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز به بهانه تنش روسیه با اوکراین، دیدار خود با پوتین در جریان اجلاس گروه بیست را لغو کرد.