ایران در افزایش توان دفاعی و موشکی خود از هیچ کسی اجازه نمی گیرد
ایران در افزایش توان دفاعی و موشکی خود از هیچ کسی اجازه نمی گیرد

سید جواد ساداتی‌ نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره سنگ اندازی های اخیر آمریکاییها، گفت: آمریکاییها اهل مذاکره نبوده و نیستند. آنها بدنبال تضعیف کشورهای رو به رشد هستند. وی در ادامه بیان کرد: در موضوع برجام دیدید که چطور مانع تراشی های رو رقم […]

سید جواد ساداتی‌ نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره سنگ اندازی های اخیر آمریکاییها، گفت: آمریکاییها اهل مذاکره نبوده و نیستند. آنها بدنبال تضعیف کشورهای رو به رشد هستند.
وی در ادامه بیان کرد: در موضوع برجام دیدید که چطور مانع تراشی های رو رقم زدند و گفتند ایران پایبند بر تعهدات خود نبوده است. در حالی که کشورهای اروپایی و آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها پایبندی جمهوری اسلامی به تعهدات برجام را اعلام کرده اند.
ساداتی نژاد با بیان اینکه آمریکاییها تلاش می کنند با ایجادد خلل در این رابطه، موضوع را طور دیگری جلوه دهند، تصریح کرد: آنها با عنوان کردند این مطلب که ایران بدنبال سلاح هسته ای است و دست از ارتقای توان موشکی خود برنمی دارد، سعی دارند جمهوری اسلامی را بعنوان برهم زن توافقات در سطح جهان مطرح کنند.
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه اروپایی ها گاهی اوقات با سیاست های آمریکایی ها همراه بوده اند اما باید اذعان کرد که در شرایط کنونی اختلافاتی در مواجه با برجام وجود دارد، تصریح کرد: بنابراین کشورهای اروپایی موثر در برجام به خوبی می دانند که مذاکرات مربوط به این توافقنامه به اتمام رسیده و دیگر نمی توانند خللی در آن ایجاد کنند از این رو نمی توانند محدودیتی برای ابد و دائم به ایران تحمیل کنند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در خانه ملت در انتهای سخنان خود تاکید کرد: آنها بدانند ایران همچنان بر توان دفاعی و موشکی خود می افزاید و در این باره از هیچ کسی اجازه نخواهد گرفت.