افزایش طول عمر باتری گوشی با نانوکامپوزیت
افزایش طول عمر باتری گوشی با نانوکامپوزیت

با وجود توسعه‌ قابل توجه تلفن‌های هوشمند ولی هنوز کارایی باتری‌ها در حد پایینی قرار دارد و طول عمر و ظرفیت این باتری‌ها رشدی متناسب با نیاز کاربران نداشته اما شرکت سورون تکنولوژی (Surwon Technology) با ارائه‌ نانوکامپوزیتی برای ساخت باتری، راهکاری برای حل این مشکل پیدا کرده است. Surwon Technology یکی از شرکت‌های نوآور در […]

با وجود توسعه‌ قابل توجه تلفن‌های هوشمند ولی هنوز کارایی باتری‌ها در حد پایینی قرار دارد و طول عمر و ظرفیت این باتری‌ها رشدی متناسب با نیاز کاربران نداشته اما شرکت سورون تکنولوژی (Surwon Technology) با ارائه‌ نانوکامپوزیتی برای ساخت باتری، راهکاری برای حل این مشکل پیدا کرده است.

Surwon Technology یکی از شرکت‌های نوآور در توسعه‌ باتری‌های لیتیم یونی است و با فناوری جدید، طول عمر این باتری‌ها را به دو برابر افزایش داده است.

در این فناوری، از گرافن برای تقویت ساختار آند استفاده می شود که منجر به افزایش انعطاف‌پذیری باتری‌ها شده‌است و به این ترتیب آسیب وارد شده به آند در حین فرآیند شارژ و دشارژ، به حداقل می رسد. با افزایش خواص کششی ساختار اتمی آند،هدایت الکتریکی باتری بهبود ‌می یابد و کامپوزیت مورد استفاده از پایداری بیشتری برخوردار می شود.