انتقاد کارشناسان فوتبال از افزایش قیمت بازیکنان
انتقاد کارشناسان فوتبال از افزایش قیمت بازیکنان

ستاره خط میانی تاتنهام درباره افزایش نجومی قراردادهای فوتبالیست‌ها به صحبت پرداخت. به نقل از ساکرنت، در فصل نقل و انتقالات تابستانی که گذشت، قیمت بازیکنان رشد قابل ملاحظه‌ای داشت و به همین خاطر خیلی از کارشناسان فوتبال به انتقاد از شرایط موجود پرداختند. اریک دایر که خود پیشنهاد مالی خوبی از چند تیم لیگ […]

دایر

ستاره خط میانی تاتنهام درباره افزایش نجومی قراردادهای فوتبالیست‌ها به صحبت پرداخت.

به نقل از ساکرنت، در فصل نقل و انتقالات تابستانی که گذشت، قیمت بازیکنان رشد قابل ملاحظه‌ای داشت و به همین خاطر خیلی از کارشناسان فوتبال به انتقاد از شرایط موجود پرداختند.

اریک دایر که خود پیشنهاد مالی خوبی از چند تیم لیگ برتر داشت، درباره این شرایط گفت: ما فوتبالیست‌ها هم آدم هستیم ولی توجه و پولی که صرف بازیکن می‌شود باورنکردنی است و کنترل آن بسیار سخت است. تقصیر عثمان دمبله نیست که بازی خوبی دارد و بارسلونا حاضر است ۱۴۰ میلیون پوند برای او بدهد در حالی که در خیلی از نقاط دنیا مردم شرایط غذایی خوبی ندارند.

او ادامه داد: امسال شرایط نقل و انتقالات در فوتبال اروپا بسیار سخت و پیچیده بود و ارقام کلانی برای خیلی از فوتبالیست‌ها پرداخته شد که سابقه ندارد. به نظرم بازار به کنترل سران یوفا نیاز دارد. باید جلوی این اقدامات گرفته شود چون هیچ منطقی قبول ندارد که این مقدار پول صرف خرید یک بازیکن شود.

اریک دایر خود در فصل نقل و انتقالات از منچستریونایتد پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در تاتنهام بماند.