افزایش قیمت هر اونس طلا
افزایش قیمت هر اونس طلا

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد افزایش به ۱۲۵۷ دلار و ۲۲ سنت رسید. به نقل از رویترز، تقویت ارزش شاخص ها در بازار بورس و تقویت ارزش دلار بعد از نزدیک تر شدن طرح اصلاح نظام مالیاتی آمریکا به تصویب نهایی موجب شد تا قیمت طلا امروز با افزایش مواجه شود. ارزش […]

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد افزایش به ۱۲۵۷ دلار و ۲۲ سنت رسید.

به نقل از رویترز، تقویت ارزش شاخص ها در بازار بورس و تقویت ارزش دلار بعد از نزدیک تر شدن طرح اصلاح نظام مالیاتی آمریکا به تصویب نهایی موجب شد تا قیمت طلا امروز با افزایش مواجه شود.

ارزش دلار افزایش های نسبی اخیر در برابر ین و یورو را حفظ کرده است. این افزایش ها پس از آن رخ داد که طرح اصلاح نظام مالیاتی آمریکا یک گام دیگر به سمت تصویب نهایی نزدیک شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۰۶ درصد افزایش به ۱۲۵۷ دلار و ۲۲ سنت رسید. قیمت هر اونس طلای آمریکا نیز امروز با ۰٫۱۷ درصد افزایش به ۱۲۵۹ دلار و ۶۰ سنت رسید.

اعضای ارشد حزب جمهوری خواه آمریکا گفتند انتظار دارند کنگره این هفته طرح اصلاح نظام مالیاتی آمریکا را به تصویب برساند و با توجه به رای گیری برای این طرح در سنا در روز سه شنبه، احتمالا ترامپ تا پایان هفته این طرح را امضای نهایی خواهد کرد.

شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز در مورد یک قطعنامه پیشنهادی در خصوص درخواست برای توقف اجرای دستور ترامپ مبنی بر شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی رای گیری نماید؛ اقدامی که احتمالا با رای وتوی واشنگتن مواجه خواهد شد.

مقامات روسی و آمریکایی گفته اند، دولت آمریکا اطلاعاتی در اختیار دولت روسیه قرار داده که به این کشور در خنثی سازی یک حمله احتمالا مرگبار در سن پترزبورگ کمک کرده است. این در حالی است که روابط دو کشور در ماه های اخیر دستخوش تنش های زیادی بوده است.

بانک مرکزی روسیه روز جمعه بیش از حد انتظار نرخ بهره را کاهش داد، اقدامی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس این کشور یک احساس رضایت را به مصرف کنندگان بدهد.