روح مذاکرات باکو افزایش همکاری سیاسی، اقتصادی و امنیتی است
روح مذاکرات باکو افزایش همکاری سیاسی، اقتصادی و امنیتی است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:افزایش همکاری های سیاسی، اقتصادی و امنیتی، روح مذاکرات و گفتگوهای باکو خواهد بود و فرصت مناسبی برای رایزنی آقای ظریف با دیگر مقامات حاضر است. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز در نشست خبری ضمن آروزی سالی خوش و پر برکت برای هموطنان و ارتقای جایگاه ایران در عرصه […]

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:افزایش همکاری های سیاسی، اقتصادی و امنیتی، روح مذاکرات و گفتگوهای باکو خواهد بود و فرصت مناسبی برای رایزنی آقای ظریف با دیگر مقامات حاضر است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز در نشست خبری ضمن آروزی سالی خوش و پر برکت برای هموطنان و ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین المللی در سال پیش روی، پیرامون تغییر وزیر امور خارجه آمریکا و اختلاف نظر وی با ترامپ در خصوص برجام اظهار داشت: این تغییرات و تحولات و اخراج ها در دولت آقای ترامپ تازگی ندارد و تاکنون بارها شاهد تغییرات زیادی در آن دولت بوده ایم اما یک مساله داخلی است و برای ما رویکردها و سیاست های آن ها مهم است و در قبال آن موضع گیری خواهیم کرد.

وی در خصوص مذاکرات میان آمریکا و کره شمالی گفت: اگر این مذاکره صورت بگیرد، هر گونه تلاش برای صلح و ثبات جهانی مورد حمایت ایران است ولی در عمل ثابت شده که نمی‌توان به رویکردها و حرف های آمریکا اعتماد کرد.

قاسمی در خصوص سفر ظریف به باکو تصریح کرد: این سفر، ابتکاری جالب برای کمک به همکاری و همگرایی دولت ها و ملت های منطقه است که به تثبیت صلح و ثبات و امنیت منطقه کمک می کند و امیدواریم در سایه گفتگو بتوانیم به همزیستی مسالمت آمیز کشورهای منطقه کمک کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: افزایش همکاری های سیاسی، اقتصادی و امنیتی، روح مذاکرات و گفتگوهای باکو خواهد بود و فرصت مناسبی برای رایزنی آقای ظریف با دیگر مقامات حاضر است.