افزایش ۵ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۷
افزایش ۵ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۷

بر اساس بخشنامه ضوابط مالی بودجه ۹۷، افزایش حقوق کارمندان دولت و مشمولان قانون کار پنج درصد در نظر گرفته شده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا، بر اساس بخشنامه ضوابط مالی تنظیم بودجه سال ۹۷، استخدام رسمی و پیمانی در کلیه دستگاههای اجرایی صرفا با رعایت قوانین و مقررات پیش بینی می‌شود […]

بر اساس بخشنامه ضوابط مالی بودجه ۹۷، افزایش حقوق کارمندان دولت و مشمولان قانون کار پنج درصد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا، بر اساس بخشنامه ضوابط مالی تنظیم بودجه سال ۹۷، استخدام رسمی و پیمانی در کلیه دستگاههای اجرایی صرفا با رعایت قوانین و مقررات پیش بینی می‌شود و برای این امر اخذ تاییدیه سامان ادای و استخدامی  الزامی است.

در دستگاهههای اجرای ملی و استانی افزایش حقوق کارمندان ۵ درصد پیش بینی می‌شود ضمنا تا معادل ۵ درصد از محل صرفه جویی و اجرای بودجه ریزی برمبنای عملکرد به عنوان سایر پرداختها پیش بینی شود. همچنین افزایش حقوق و دستمزد مشمولان قانون کار و مستمری‌ها نیز ۵ درصد پیش بینی شده که رقم قطعی افزایش به تصویب شورای عالی کار خواهد رسید.

بر اساس بند ج این بخشنامه حداکثر عیدی پایان سال ۹۳۲ هزار تومان در نظر گرفته شده که مبلغ قطعی به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.