اقدامات قرارگاه نجف سپاه برای زلزله‌زدگان کرمانشاه
اقدامات قرارگاه نجف سپاه برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

نیروهای قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه از اولین دقایق وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، اقدام به امدادرسانی به زلزله زدگان کرده‌اند. نیروهای قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسدارن از اولین دقایق وقوع زلزله در مناطق غرب کشور با حضور در مناطقی که شدت وقوع زلزله در آن بیشتر بود، به امداد رسانی […]

نیروهای قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه از اولین دقایق وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، اقدام به امدادرسانی به زلزله زدگان کرده‌اند.

نیروهای قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسدارن از اولین دقایق وقوع زلزله در مناطق غرب کشور با حضور در مناطقی که شدت وقوع زلزله در آن بیشتر بود، به امداد رسانی به زلزله زدگان پرداخته‌اند.

 قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه مستقر در کرمانشاه، از شب گذشته با به کارگیری دو تیپ مستقل و یگان‌های مهندسی و فاوا، بهداری و سایر یگان‌های زیر مجموعه خود و پای کار آوردن تمام تجهیزات خود و همچنین با بهره‌گیری از بالگرد، اقدام به کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور کرده است و تاکنون موفق به نجات جان ده‌ها تن از مصدومان و بازگشایی تعداد زیادی از راه‌های مواصلاتی که بر اثر زلزله بسته شده‌ بودند، کرده است.

همچنین بهداری قرارگاه نجف با برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق حادثه دیده اقدام به مداوای مصدومان و حادثه دیدگان کرده است و روند کمک‌رسانی همچنان ادامه دارد.