اقدامات مقدماتی برای فعالیت «توتال» در ایران انجام شده است
اقدامات مقدماتی برای فعالیت «توتال» در ایران انجام شده است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از فراهم شدن اقدامات مقدماتی برای فعالیت «توتال» در ایران خبر داد. هدایت‌الله خادمی نایب رئیس‌کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر ۳ ماه یک بار مسئولان وزارت نفت گزارشی از عمکرد این وزارتخانه درباره تکالیف  محوله به این وزارتخانه در برنامه ششم توسعه به کمیسیون ارائه می‌کنند، […]

توتال

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از فراهم شدن اقدامات مقدماتی برای فعالیت «توتال» در ایران خبر داد.

هدایت‌الله خادمی نایب رئیس‌کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر ۳ ماه یک بار مسئولان وزارت نفت گزارشی از عمکرد این وزارتخانه درباره تکالیف  محوله به این وزارتخانه در برنامه ششم توسعه به کمیسیون ارائه می‌کنند، گفت: اعضای کمیسیون انرژی با افزایش نظارت درصدد هستند جلوی انحرافات در برنامه ششم توسعه در حوزه انرژی را بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه ششم، وزارت نفت مکلف به افزایش پالایش‌ها و افزایش تولید در حوزه انرژی شده، ادامه داد: تاکنون مسئولان وزارت نفت گزارشاتی درباره پالایشگاه سیراف، بهینه‌سازی انرژی، برقی کردن پمپ‌های کشاورزی و صرفه‌جویی‌ها در حوزه‌های مختلف به کمیسیون ارائه کرده‌اند.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس با اعلام اینکه طبق گزارشات مسئولان وزارت نفت تاکنون پمپ‌های برقی در چاه‌های کشاورزی نصب نشده، افزود: مقرر شده مسئولان وزارت نفت ظرف سه ماه آینده اعداد و ارقامی از برقی کردن پمپ‌های کشاورزی به مجلس ارائه کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه طبق گزارشات واصل شده به کمیسیون، روزانه حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه نفت تولید می‌شود، گفت: اخیراً اعضای کمیسیون از مسئولان وزارت نفت سئوالی درباره انجام پروژه توتال در کشورمان برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی داشتند که آنها اعلام کردند کارهای مقدماتی انجام شده است.