اقدامات نیروی انتظامی در اربعین حسینی امسال اعلی بوده است
اقدامات نیروی انتظامی در اربعین حسینی امسال اعلی بوده است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اقدامات نیروی انتظامی استان خوزستان در اربعین حسینی امسال عالی نبوده بلکه اعلی بوده است. به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله “موسوی جزایری” در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: برابر رصدهایی که انجام شده اقدامات نیروی انتظامی استان خوزستان در ایام اربعین حسینی عالی […]

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اقدامات نیروی انتظامی استان خوزستان در اربعین حسینی امسال عالی نبوده بلکه اعلی بوده است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله “موسوی جزایری” در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: برابر رصدهایی که انجام شده اقدامات نیروی انتظامی استان خوزستان در ایام اربعین حسینی عالی گزارش شده که از نظر بنده اعلی بوده است و به صورت ویژه همه رده ها و نهادها عالی عمل کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی فرمانده انتظامی استان و کلیه کارکنان نیروی انتظامی در ایام اربعین افزود: دست و بازوی کارکنان خدوم نیروی انتظامی را می بوسم و به این امر افتخار می کنم و از خداوند متعال خواستارم اجر دنیا و آخرت شما روز افزون شود.

در ابتدای این دیدار سردار “حیدر عباس زاده” فرمانده انتظامی استان خوزستان با ارائه گزارش عملکرد نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه گفت: با برنامه ریزی گسترده پلیس و به کارگیری بیش از چهار هزار نفر نیروی انتظامی نظم و انضباط بسیار خوبی در دو مرز شلمچه و چذابه برقرار بود و زائران بدون کمترین دغدغه و مشکلی با نظم و انضباط مثال زدنی راهی عتبات عالیات شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۶۰ هزار خودرو مربوط به زائران اربعین حسینی بدون هیچ گونه مشکل ترافیکی امسال به پارکینگ های مرزی استان در چذابه و شلمچه وارد شدند، افزود: با حضور شبانه روزی عوامل پلیس راه و راهور شاهد کاهش ۷۵ درصدی تصادفات در این ایام نسبت به مدت مشابه درسال گذشته بوده ایم.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه میزان وقوع سرقت ها در دو مرز شلمچه و چذابه ۶۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، بیان کرد: با استقرار سامانه هوشمند و نیز مستقر کردن پنج پایگاه پلیس آگاهی (سه پایگاه در چذابه و دو پایگاه در شلمچه) هر کدام با ۱۸ نیروی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی این میزان کاهش سرقت را رقم زدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه هیچ مورد امنیتی در مرزهای خوزستان مشاهده نشد، اذعان کرد: از ابتدای ورود زائران به استان ۲۵ پایگاه ثابت و ۵۰ پایگاه سیار انتظامی در مسیر زائران برای پوشش انتظامی و تردد آنان به کارگیری شد.