اقدام آمریکا مناسبات بین المللی را تحت الشعاع قرار می دهد
اقدام آمریکا مناسبات بین المللی را تحت الشعاع قرار می دهد

رئیس اتحادیه فدرال اقتصاد آلمان معتقد است که از سرگیری تحریم های آمریکا می تواند مناسبات بین المللی را تحت الشعاع قرار می دهد. «دیتر کمف» رئیس اتحادیه فدرال اقتصاد آلمان در گفتگویی با خبرگزاری آلمان ضمن انتقاد نسبت به از سرگیری تحریم های آمریکا علیه ایران اظهار داشت: عواقب از سرگیری تحریم های آمریکا علیه ایران کمی نگران کننده […]

رئیس اتحادیه فدرال اقتصاد آلمان معتقد است که از سرگیری تحریم های آمریکا می تواند مناسبات بین المللی را تحت الشعاع قرار می دهد.

«دیتر کمف» رئیس اتحادیه فدرال اقتصاد آلمان در گفتگویی با خبرگزاری آلمان ضمن انتقاد نسبت به از سرگیری تحریم های آمریکا علیه ایران اظهار داشت: عواقب از سرگیری تحریم های آمریکا علیه ایران کمی نگران کننده به نظر می رسد.

وی در ادامه افزود: اقدام اخیر آمریکا می تواند بی ثباتی در خاورمیانه را به همراه داشته باشد، چرا که مناسبات و معادلات بین المللی تحت تاثیر این اقدام قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه فدرال اقتصاد آلمان همچنین خاطرنشان کرد: همه می دانند که ایران چه نقش مهم و تاثیرگذاری در ثبات خاورمیانه دارد و این روند می تواند تاثیرات بدی به دنبال داشته باشد.

دولت آمریکا در دومین مرحله از اعمال تحریم ها علیه ایران بار دیگر بخشی از تحریم های متوقف شده را از سر گرفت.