اقدام دروازه‌بان عمانی الهلال برای بازی با پرسپولیس
اقدام دروازه‌بان عمانی الهلال برای بازی با پرسپولیس

دروازه‌بان عمانی تیم الهلال عربستان باوجود اینکه نامش در لیست بازی با پرسپولیس وجود ندارد، همراه با این تیم به مسقط می رود. تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه این هفته در مسقط به مصاف هم خواهند رفت. نام «علی الحبسی» دروازه […]

عمانی

دروازه‌بان عمانی تیم الهلال عربستان باوجود اینکه نامش در لیست بازی با پرسپولیس وجود ندارد، همراه با این تیم به مسقط می رود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه این هفته در مسقط به مصاف هم خواهند رفت.

نام «علی الحبسی» دروازه بان عمانی تیم الهلال که این فصل به این تیم عربستانی اضافه شده است، در لیست آسیایی وجود ندارد و وی تا پایان این دوره از مسابقات نمی تواند برای الهلال در لیگ قهرمانان بازی کند. با این حال، الحبسی تیمش را در سفر به عمان همراهی می کند و فردا همراه سایر بازیکنان به مسقط می رود.

طبق اعلام روزنامه «الریاضیه»، الحبسی حتی قرار است در بازی با پرسپولیس هدایایی را به هواداران الهلال در ورزشگاه بدهد و در کنار سایر هم تیمی هایش باشد.