الکس نوری گزینه جایگزین استراماچونی
الکس نوری گزینه جایگزین استراماچونی
با اعلام مشاور مدیرعامل استقلال، در صورت عدم توافق با آندره‌آ استراماچونی، الکس نوری یکی از گزینه‌های جدی هدایت تیم فوتبال استقلال است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد بهمن نیکخو، مشاور مدیرعامل استقلال درباره حواشی پیش آمده در خصوص مذاکرات با آندره‌آ استراماچونی و تکذیب هر گونه مذاکراتی برای پیوستن به این باشگاه گفت: به نظر من ایشان نسبت به این مساله کم لطفی کردند. واقعیت این نیست.”الکس نوری گزینه جایگزین استراماچونی”

چرا اینکه ایشان این مساله به این صورت مطرح کردند برای من مشخص نیست. در دو روز آینده باشگاه قطعا آن چیزی که واقعیت است را به طور مستند ارائه می دهد. این موضوعات باید به طور شفاف روشن شود که هواداران بدانند واقعیت چیست. مدیران باشگاه به خاطر این مساله حتی به ایتالیا رفتند و صحبت های لازم را انجام دادند.

او با تایید اینکه الکس نوری یکی از جایگزین های استراماچونی در صورت عدم توافق با این مربی ایتالیایی است، خاطرنشان کرد: قطعا الکس نوری یکی از گزینه های ما در صورت عدم توافق با استراماچونی است. باشگاه نمی تواند همینطور بدون فکر و برنامه جلو برود. این شرایطی است که ما الان در آن قرار داریم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.”الکس نوری گزینه جایگزین استراماچونی”

موضوع اصلی که باعث شد فرهاد مجیدی بعد از فینال حذفی استعفا بدهد نیز به همین ماجرای بازگشت استراماچونی و سفری برمی گشت که سعادتمند به ایتالیا داشت. مجیدی اعلام کرد که مدیران استقلال قبل از دربی به دنبال آوردن استراماچونی بودند و همین مساله زمینه ساز اختلافات شد.

در صورتی که هنوز چند ساعت از جدایی مجیدی نگذشته بود، باشگاه استقلال در اطلاعیه ای از تلاش برای بازگشت استراماچونی سخن گفت اما این موضوع حواشی زیادی ایجاد کرد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با پافشاری روی منع حضور خارجی ها با حضور استراماچونی روی نیمکت آبی ها مخالفت کردندو البته مذاکرات با این مربی نیز از طرف استقلالی‌ها خوب پیش نرفت تا تقریبا همه به این باور برسند که عملا بازگشت استراماچونی منتفی است.””الکس نوری گزینه جایگزین استراماچونی””