امام خامنه‌ای رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را منصوب کردند
امام خامنه‌ای رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را منصوب کردند

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب کردند. ایشان همچنین ضمن تقدیر از خدمات باارزش حجت‌الاسلام آقای سیّد رضا تقوی در دوران مسئولیت، اعضای جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را نیز منصوب کردند. […]

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب کردند.

ایشان همچنین ضمن تقدیر از خدمات باارزش حجت‌الاسلام آقای سیّد رضا تقوی در دوران مسئولیت، اعضای جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را نیز منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که دوران مسئولیت طولانی و پربار جناب حجه‌الاسلام آقای حاج سیّد رضا تقوی در رأس مجموعه‌ی سیاستگذاری ائمه جمعه به پایان رسیده با تشکر فراوان از خدمات باارزش‌شان در مدت نزدیک به دو دهه، جناب ‌حجهالاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست این مجموعه و جناب حجه‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد هاشم رسولی و نیز حضرات حجج اسلام آقای حاج سیّد رضا تقوی، آقای حاج سیّد علی قاضی عسکر، آقای حاج شیخ حبیب‌الله غفوری، آقای حاج شیخ عباسعلی اختری، آقای حاج شیخ محمد جعفری گیلانی، آقای حاج سیّد مهدی خاموشی، آقای حاج سیّد علی شاهچراغی را به عضویت در شورای آن منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود جناب آقای حاج‌علی‌اکبری با ادامه و تکمیل فعالیتهای گذشته و افزودن کیفیت در آن و بهره گیری از نظرات شورا، بر شکوفائی و تأثیرگذاری این نهاد مبارک رحمانی بیفزایند.

والسلام علی جمیع اخواننا و رحمه‌الله

سیّد علی خامنه‌ای

۱۶ دی ماه ۱۳۹۶