امکان ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک برای مشتریان بانک سینا
امکان ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک برای مشتریان بانک سینا
در راستای تسهیل و تسریع دسترسی هموطنان گرامی به خدمات بانکی، به زودی امکان ارسال رمز دوم پویا از طریق سامانه هریم بصورت پیامک به مشتریان در بانک سینا فراهم می شود.

امکان ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک برای مشتریان بانک سینا

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، در راستای تسهیل و تسریع دسترسی هموطنان گرامی به خدمات بانکی، به زودی امکان ارسال رمز دوم پویا از طریق سامانه هریم بصورت پیامک به مشتریان در بانک سینا فراهم می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، پیرو اقدامات قبلی این بانک جهت تسهیل شرایط فعالسازی رمز دوم پویا برای مشتریان، اکنون تمامی بسترهای لازم در بخش زیرساختی، نرم افزاری و سخت افزاری برای ارسال رمز دوم پویا از طریق سامانه هریم بصورت پیامک به مشتریان ایجاد گردید و با عملیاتی شدن این سرویس از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی، این امکان در کنار سایر بسترهای موجود، راه اندازی خواهد شد.

بنابراین، با توجه به اینکه استفاده از رمز دوم ثابت کارت بانکی به زودی غیرفعال و رمز دوم یکبارمصرف کارت جایگزین آن خواهد شد، بانک سینا در راستای رضایتمندی هموطنان عزیز، از ابتدای اجرای این طرح اقدامات لازم را برای پیاده سازی سامانه هریم (هدایت رمز یکبار مصرف) سریعا در دستور کار قرار داد که با پایان یافتن مراحل تست و راستی آزمایی و با عملیاتی شدن آن از سوی بانک مرکزی، این امکان جهت تمامی مشتریان بانک اجرایی خواهد شد.

گفتنی است پیش از این بانک سینا برنامک رمزساز ارس را در دسترس مشتریان قرار داده بود و آنها در کنار فعالسازی از طریق شعب بانک، از طریق اینترنت بانک سینا هم می توانند رمزساز خود را فعال کنند.