امید ابراهیمی آخرین خط‌خورده لیست کی‌روش را تعیین می‌کند
امید ابراهیمی آخرین خط‌خورده لیست کی‌روش را تعیین می‌کند

سرمربی تیم ملی ایران می‌توانست لیست نهایی نفراتش برای جام جهانی را قبل از ترک تهران انجام بدهد اما به خاطر شرایط مبهم یک ملی‌پوش این کار را نکرد.  کارلوس کی‌روش می‌توانست در آخرین روزی که با تیمش تهران بود به جای اعلام لیستی ۲۴ نفره، لیست نهایی‌اش با ۲۳ بازیکن را اعلام کند. همان […]

سرمربی تیم ملی ایران می‌توانست لیست نهایی نفراتش برای جام جهانی را قبل از ترک تهران انجام بدهد اما به خاطر شرایط مبهم یک ملی‌پوش این کار را نکرد.

 کارلوس کی‌روش می‌توانست در آخرین روزی که با تیمش تهران بود به جای اعلام لیستی ۲۴ نفره، لیست نهایی‌اش با ۲۳ بازیکن را اعلام کند. همان ۲۳ بازیکنی که در نهایت به فیفا اعلام خواهد شد و از آنها می‌توان در جام جهانی استفاده کرد.

سرمربی تیم ملی به جز آن که اعلام کرد سید جلال حسینی، سید حسین حسینی، وریا غفوری و کاوه رضایی در لیست انتظار تیم ملی قرار دارند، یک بازیکن دیگر را هم که با خود به ترکیه برد در نهایت خط خواهد زد. اما این که چرا کی‌روش آخرین بازیکنش را دیروز و همزمان با دیگر نفرات خط نزد، سئوالی است که جواب آن در شرایط خاص یک ملی پوش مستتر است.

در بین ۲۴ بازیکن تیم ملی یک بازیکن هست که شرایط سلامتی‌اش صد درصد نیست و بهرحال این امکان وجود دارد که تا قبل از آغاز جام جهانی نیز به شرایط مطلوب نرسد. این بازیکن امید ابراهیمی است که در دیدار رفت استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا آسیب دید و به سبب همین آسیب دیدگی مدتی را دور از تمرین و مسابقه بود.

کی‌روش علاقه زیادی به سبک بازی امید ابراهیمی دارد و شانس حضور این بازیکن در صورت سلامتی کامل در ترکیب اصلی تیم ملی هم زیاد است. اما همانطور که اشاره کردیم این اتفاق منوط به سلامتی کامل این بازیکن می‌باشد. کی‌روش یک بازیکن اضافه در لیست خود دارد که در صورت مشخص شدن وضعیت نهایی ابراهیمی این بازیکن را خط می‌زند. اما اگر شرایط ابراهیمی به نوعی باشد که حضورش در جام جهانی سلامتی‌اش را با خطر مواجه کند، آنگاه این بازیکن از لیست نهایی کی‌روش خارج می‌شود.