امیر سیاری به دریافت نشان فتح از فرمانده معظم کل قوا مفتخر شد
امیر سیاری به دریافت نشان فتح از فرمانده معظم کل قوا مفتخر شد

معاون هماهنگ کننده ارتش به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور به دریافت نشان درجه‌ یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مفتخر گردید. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز (یکشنبه) طی سفری به نوشهر، در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در […]

معاون هماهنگ کننده ارتش به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور به دریافت نشان درجه‌ یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مفتخر گردید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز (یکشنبه) طی سفری به نوشهر، در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام خمینی نیروی دریایی، حضور یافتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم با حضور بر مزار پنج شهید گمنام مدفون در این دانشگاه و قرائت فاتحه، یاد و خاطره‌ شهیدان را گرامی داشتند و سپس از یگان‌های حاضر در میدان «سان» دیدند.

در ادامه‌ی مراسم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان و حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دریافت نشان درجه‌ یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مفتخر گردید.

هم‌اکنون این مراسم با اعطای سردوشی به نمایندگان دانش‌آموختگان در حال برگزاری است.