انتخاب ۵ گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال
انتخاب ۵ گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال
کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران، ۵ گزینه را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد در پایان دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران که امروز (چهارشنبه) ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ برگزار شد، اسامی پنج مربی به عنوان‌گزینه‌های مد نظر جهت هدایت تیم ملی والیبال ایران در المپیک انتخاب شدند تا فدراسیون مذاکرات رسمی‌اش با آن‌ها را پس از بررسی جوانب مختلف آغاز کند.”انتخاب ۵ گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال”

پیش از این ۱۲ گزینه در جلسه کمیته فنی انتخاب شده بودند و که در پایان جلسه امروز ۵ تن از آن‌ها انتخاب شدند، اما فدراسیون والیبال در اقدامی قابل تامل اسامی این مربیان را منتشر نکرد.

البته چند روزی است که خبرهایی در مورد توجه ویژه فدراسیون والیبال به آلکنو، در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کمیته فنی فدراسیون پیش از این و در نشست نخست خود تصویب کرد که هدایت تیم ملی ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو را باید یک مربی تراز اول خارجی بر عهده داشته باشد.

مهلت قانونی ثبت نام برای احراز ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، ساعت ۱۵ امروز(چهارشنبه) به پایان رسید و ۱۲ نفر از جمله ۲ خانم اقدام به ثبت نام کردند.

مازیار ناظمی مسئول سابق روابط عمومی وزارت ورزش که بهمن سال گذشته برای فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات از سوی وزیر ورزش به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی انتخاب شده بود، نیز برای پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد.

صیدانلو رییس سابق فدراسیون اتومبیلرانی نیز از جمله نفراتی است که در انتخابات ثبت نام کرد.

اسامی ۱۲ کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به شرح زیر است:

رضا طاهری آلاشتی، خانم ندا مطلبی، محمود صیدانلو، جواد برات، رامین وطندوست، حسین هاشمی فرد، مهران همتیان، خانم عزیزه تراز، مهدی دستگردی، محمد فراهانی، مازیار ناظمی و حجت الله سلگی.

شهزاد کیانی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی در گفتگو با ایسنا، ضمن اعلام اسامی کاندیداها، از ارسال این اسامی به وزارت ورزش در اسرع وقت خبر داد.

  • منبع خبر : ایسنا