انتشار زندگی‌نامه شهیدان”برونسی” و”صیاد شیرازی” برای نوجوانان
انتشار زندگی‌نامه شهیدان”برونسی” و”صیاد شیرازی” برای نوجوانان

انتشارات سوره مهر در نظر دارد مجموعه «قصه فرماندهان» را با زندگی‌نامه هفت سردار شهید ادامه دهد.  «قصه فرماندهان» عنوان مجموعه‌ای است برای نوجوانان که از سوی انتشارات سوره مهر در سال‌های متمادی به چاپ رسیده است. این مجموعه در نظر دارد تا زندگی سرداران شهید را با نثری روان، داستانی و جذاب برای مخاطب […]

انتشارات سوره مهر در نظر دارد مجموعه «قصه فرماندهان» را با زندگی‌نامه هفت سردار شهید ادامه دهد.

 «قصه فرماندهان» عنوان مجموعه‌ای است برای نوجوانان که از سوی انتشارات سوره مهر در سال‌های متمادی به چاپ رسیده است. این مجموعه در نظر دارد تا زندگی سرداران شهید را با نثری روان، داستانی و جذاب برای مخاطب نوجوان روایت کند. تاکنون آثار متعددی از این مجموعه به قلم نویسندگان شاخص دفاع مقدس منتشر شده است. گفته می‌شود از این مجموعه تاکنون بیش از یک‌و نیم میلیون نسخه به فروش رفته است.

این انتشارات هفت اثر جدید از «قصه فرماندهان» را در دست انتشار دارد که از این مجموعه می‌توان به زندگی‌نامه شهید علی صیاد شیرازی اشاره کرد. این اثر قرار است با عنوان «نامه بی‌پایان» به قلم عزت‌الله الوندی به چاپ برسد. «مهمان دجله» از محمدعلی آقامیرزایی شامل زندگی‌‌نامه سردار شهید کاظم نجفی رستگار، «کولج» براساس زندگی امیر شهید ولی‌الله فلاحی اثری از شاهرخ ساسانی و «فرمانده گمنام» نوشته علی تکلو براساس زندگی شهید حجت‌الاسلام مصطفی ردانی‌پور از جمله مجلدات جدید این مجموعه هستند.

«تولد در باران» اثر علی‌الله سلیمی دربردارنده زندگی شهید نورعلی شوشتری و «برگی از یک زندگی» نوشته زهرا سیادت موسوی براساس زندگی سردار شهید عبدالحسین برونسی از دیگر آثاری است که قرار است در این مجموعه به چاپ برسد.