انتظار داریم قیمت هر عدد تخم مرغ به ۴۵۰ تومان کاهش یابد
انتظار داریم قیمت هر عدد تخم مرغ به ۴۵۰ تومان کاهش یابد

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران با اشاره به کاهش قیمت تخم مرغ به ۵۳۰۰ تومان درب مرغداری، گفت: قیمت هر عدد تخم مرغ در مغازه ها برای مردم باید به ۴۵۰ تومان کاهش یابد. سید فرزاد طلاکش درباره اینکه تعزیرات نرخ تخم‌مرغ درب مرغداری را کیلویی ۵۳۰۰ تومان تعیین کرده است، اظهارداشت: بنده از […]

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران با اشاره به کاهش قیمت تخم مرغ به ۵۳۰۰ تومان درب مرغداری، گفت: قیمت هر عدد تخم مرغ در مغازه ها برای مردم باید به ۴۵۰ تومان کاهش یابد.

سید فرزاد طلاکش درباره اینکه تعزیرات نرخ تخم‌مرغ درب مرغداری را کیلویی ۵۳۰۰ تومان تعیین کرده است، اظهارداشت: بنده از این مساله بی خبر هستم اما اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد بسیار اقدام خوبی است.

وی درباره اینکه گفته می شود قیمت تمام شده تولید با افزایش نرخ نهاده های دامی بالا رفته و ۵۳۰۰ تومان نرخ معقولی برای هرکیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری نیست، افزود: درست است که قیمت تمام شده بالا رفته اما درحال حاضر قیمت تمام شده تولید حدود ۴۷۰۰ تومان است که با ۱۰ درصد سودی که برای تولیدکننده در نظر بگیریم ۵۳۰۰ تومان رقم خوبی برای قیمت این کالا است.

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران درباره اینکه با این قیمتی که درب مرغداری برای تخم مرغ تعیین شده نرخ هر عدد از این محصول برای مصرف کنندگان در مغازه های خرده فروشی چقدر باید باشد؟، گفت: تا سقف ۴۵۰ تومان نرخ معقولی است که مغازه داران می توانند محصول خود را به مردم عرضه کنند با این قیمت، در شرایط فعلی نه تولیدکننده ضرر می کند و نه مردم دچار مشکل می شوند؛ بنابراین این اقدام خوبی است که تعزیرات انجام داده است.