انتقال افتخاری از استقلال به فوتسال
انتقال افتخاری از استقلال به فوتسال

تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال که از چند هفته قبل به یکی از سوژه ای اصلی این باشگاه تبدیل شده بود وارد مرحله جدیدی شده و مدیرعامل این باشگاه در آستانه انتقال است!  از هفته ها قبل و به دلیل افزایش فشارها با سیدرضا افتخاری به خاطر مشکلاتی که باشگاه استقلال دارد، زمزمه هایی در […]

تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال که از چند هفته قبل به یکی از سوژه ای اصلی این باشگاه تبدیل شده بود وارد مرحله جدیدی شده و مدیرعامل این باشگاه در آستانه انتقال است!

 از هفته ها قبل و به دلیل افزایش فشارها با سیدرضا افتخاری به خاطر مشکلاتی که باشگاه استقلال دارد، زمزمه هایی در مورد جدایی وی از باشگاه آبی تهران مطرح شد. البته عملکرد پندار توفیقی در نقل و انتقالات باعث شد گمانه زنی ها از رفتن او زودتر  از افتخاری حکایت داشته باشد.

با این حال سناریویی که از قبل برای تغییرات در باشگاه استقلال چیده شده بود وارد مرحله جدیدی شده و به نظر می رسد با رفتن افتخاری از جمع آبی ها، او به فوتسال بازخواهد گشت تا مسئولیت لیگ فوتسال را برعهده بگیرد.

البته برای جدایی افتخاری از مدیریت باشگاه استقلال باید مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام نظر کند که هنوز هیچ واکنش رسمی از وزارت ورزش به استعفای افتخاری صورت نگرفته است. با این حال رفتن افتخاری دور از ذهن نیست و در صورت موافقت وزیر ورزش، افتخاری جایش را به مدیرعامل جدید خواهد داد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که به رفتن سیدرضا افتخاری  از مدیریت باشگاه  استقلال به احتمال فراوان امیرحسین فتحی که به تازگی عضو هیات مدیره این باشگاه شده است به عنوان جانشین افتخاری مدیرعامل استقلال خواهد شد.