انتقال متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس به هشتگرد و پرند
انتقال متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس به هشتگرد و پرند

معاون وزیر راه و شهرسازی از انتقال متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس به شهرهای هشتگرد و پرند خبر داد. به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد ، حبیب‌الله طاهرخانی در حاشیه برگزاری ملاقات مردمی با متقاضیان مسکن مهر پردیس، اظهار کرد: همه متقاضیانی که به علت کسری واریز آورده خود، حذف شده‌اند، می‌توانند متقاضی پرند و […]

معاون وزیر راه و شهرسازی از انتقال متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس به شهرهای هشتگرد و پرند خبر داد.

به گزارش خبرگزاري صبح اقتصاد ، حبیب‌الله طاهرخانی در حاشیه برگزاری ملاقات مردمی با متقاضیان مسکن مهر پردیس، اظهار کرد: همه متقاضیانی که به علت کسری واریز آورده خود، حذف شده‌اند، می‌توانند متقاضی پرند و هشتگرد شوند. آن‌ها می‌توانند بازدیدی از این شهرها داشته باشند و در صورت انتخاب و پذیرفتن انتقال، پرونده آن‌ها به این شهرها منتقل می‌شود و فرآیند ثبت نام، تکمیل آورده و انتخاب واحد در آن شهرها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد:‌ امیدواریم با همت مضاعف‌ و پیگیری‌هایی که در سطح عالی دولت و مجلس در حال انجام است، بتوانیم مسائل کلان مسکن مهر پردیس که نیازمند تامین منابع مالی در حوزه‌های آماده‌سازی، محوطه‌سازی و تامین زیرساخت‌ها و زیربناها است را حل کنیم.

وی با یادآوری این‌که هم در اصلاحیه بودجه سال ۹۷ و هم در بودجه پیشنهادی سال ۹۸، رقم‌های خوبی ارائه شده است، افزود: در صورت تصویب این پیشنهادات، در باقیمانده سال و سال آینده، تحولات جدی‌تری را در حوزه مسکن مهر پردیس شاهد خواهیم بود. بخش عمده این مبحث مربوط به تامین منابع و جبران عقب‌ماندگی در آماده‌سازی، محوطه‌سازی و تامین زیرساخت‌ها است که امیدواریم بتوانیم هم از منابع عمومی اعتبار دریافت کنیم و هم اجازه هزینه‌کرد از منابع داخلی خودمان را بگیریم تا تزریق‌ها در موضوع مسکن مهر مناسب‌تر شود.

به گزارش تسنیم، شهرهای جدید پرند و هشتگرد طی سال‌های اخیر با معضلی به نام واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی روبرو بوده‌اند. مسئله‌ای که روند ساخت و ساز و برنامه‌های شرکت‌های عمران این دو شهر را تحت تاثیر خود قرار داده است. بخشی از این واحدها طی توافقنامه‌هایی به برخی نهادهای حمایتی واگذار شده و باقیمانده‌های واحدهای بدون متقاضی به متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس می‌رسد.