انسداد شبانه آزادراه تهران – شمال
انسداد شبانه آزادراه تهران – شمال
مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به بارش برف و باران در برخی جاده‌های 16 استان کشور گفت: منطقه یک آزادراه تهران - شمال تا 15 خرداد 99 از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد مسدود است.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد ایمان محرابی‌نیا  با اشاره به تردد روان و نبود ترافیک در اغلب جاده‌ها، بیان کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه‌نامه مربوط به آن شهر برای ورود مجاز است.”انسداد شبانه آزادراه تهران – شمال”

* برف و باران در جاده‌های ۱۶ استان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان، منطقه یک آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

محرابی‌نیا افزود: دوربین‌های نظارت تصویری بارش برف و باران در محورهای هراز و کندوان و بارش باران در آزادراه قزوین – رشت و محور فیروزکوه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بارش برف و باران در برخی جاده‌های استان‌های تهران و مازندران گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران در برخی جاده‌های استان‌های سمنان، البرز، قزوین، گیلان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قم، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و یزد هستیم.

* رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق ۲۲۹۷ ترددشمار

​مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به فعالیت بیش از ۷۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۲۹۷ دستگاه ترددشمار گفت: در شبانه‌روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۵٫۶ درصد افزایش دارد در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۸٫۳ درصد ثبت شد و بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بود.

* آزادراه‌های کرج – تهران و قزوین – کرج پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور

محرابی‌نیا اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه‌های کرج – تهران و قزوین – کرج پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* انسداد ۱۳ جاده به دلیل سیل

وی با اشاره به انسداد ۱۳ جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب گفت: در حال حاضر محورهایی نظیر رودبار – قلعه‌گنج، رودبار – کهنوج در استان کرمان، جاده خلخال – اسالم، محور خرم‌آباد – پلدختر، محور سروآباد – پاوه، محور پونل – خلخال و منطقه ۴ آزادراه تهران – شمال مسدود است.

* ادامه انسداد شبانه منطقه یک آزادراه تهران – شمال تا ۱۵ خرداد

​مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در منطقه یک آزادراه تهران – شمال از ۲۰ فروردین تا ۱۵ خرداد ۹۹ به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و مسیر مسدود خواهد بود و تردد از محورهای جایگزین کندوان، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

  • منبع خبر : فارس