انصارالله: پیروزی بر دشمنان بسیار نزدیک است/عربستان و متحدانش التماس می کنند نبرد را متوقف کنیم
انصارالله: پیروزی بر دشمنان بسیار نزدیک است/عربستان و متحدانش التماس می کنند نبرد را متوقف کنیم
انصارالله یمن تأکید کرد، اگر تجاوز و محاصره ادامه یابد، ارتش یمن نیز به پاسخ مشروع خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، به نقل از شبکه خبری المیادین، علی الموشکی، معاون رئیس مرکز ستاد وزارت دفاع یمن گفت: پیروزی بر متجاوزان و دشمنان بسیار نزدیک شده است. ائتلاف سعودی و حامیان آن به ما التماس می‌کنند که عملیات نظامی را متوقف کنیم. درخواست ائتلاف متجاوز از صنعا برای توقف عملیات نظامی مسخره است. چگونه از آزادی خاکمان و پاکسازی مناطق و استان‌های اشغال شده که متجاوزان و مزدوران آن را آلوده کردند، دست بکشیم.”انصارالله: پیروزی بر دشمنان بسیار نزدیک است”

وی گفت: اگر تجاوز و محاصره ادامه یابد ارتش ما پاسخ مشروع خواهد داد و به روند ارتقای صنایع نظامی و توانایی‌های دفاعی خود ادامه خواهیم داد. ما به نبرد آزادی وطن و رهایی آن از زیر سلطه بودن و پاکسازی هر وجب از خاک کشورمان که اشغالگران آن را آلوده کرده‌اند، ادامه می‌دهیم.

الموشکی گفت: مردم یمن امروز به مرحله‌ای رسیده‌اند که بعد از فداکاری‌های بسیار نمی‌توانند به عقب بازگردند. یمن قدرت کامل را برای تحقق توازن بازدارندگی در اختیار دارد و همین مسئله باعث شده کشورهای متجاوز سست‌تر از خانه عنکبوت باشند.

الموشکی گفت: عملیات نیروی موشکی و پهپادی علیه فرودگاه‌های دشمن در عمق اراضی خاک آن موفقیت بزرگی را با هدفگیری دقیق به دست آورده است.

از سوی دیگر هشام شرف، وزیر خارجه دولت صنعا گفت: ما با قدرت با مجازات جمعی یمنی‌ها توسط ائتلاف سعودی مقابله خواهیم کرد. انصارالله: پیروزی بر دشمنان بسیار نزدیک است”

وی در دیدار با نماینده جدید سازمان ملل در یمن گفت: ما با هدف قرار دادن تأسیسات نظامی و اقتصادی حیاتی عربستان با اقدامات ائتلاف مقابله می‌کنیم تا رهبری نظام عربستان را آشفته کرده و این کشور را مجبور کنیم به صدای صلح و احترام به حقوق بشر گوش دهد و از هدف قرار دادن یمنی‌ها دست بردارد. صنعا مایل به صلح عادلانه براساس احترام به حاکمیت ملی است.

  • منبع خبر : ایسنا