انصاری‌فرد؛ سندروم آلسترومی المپیاکوس!
انصاری‌فرد؛ سندروم آلسترومی المپیاکوس!

یک رسانه ورزشی یونان در گزارشی به بررسی سندروم آلسترومی المپیاکوس پرداخت. سایت توتن یونان با انتشار گزارشی به بررسی وضعیت کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی در خط حمله تیم المپیاکوس پرداخت و او را با توماس آلستروم، مهاجم سوئدی سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۳ این تیم شهر آتن مقایسه کرد. به نوشته این رسانه ورزشی یونان، […]

یک رسانه ورزشی یونان در گزارشی به بررسی سندروم آلسترومی المپیاکوس پرداخت.

سایت توتن یونان با انتشار گزارشی به بررسی وضعیت کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی در خط حمله تیم المپیاکوس پرداخت و او را با توماس آلستروم، مهاجم سوئدی سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۳ این تیم شهر آتن مقایسه کرد.

به نوشته این رسانه ورزشی یونان، توماس آلستروم به المپیاکوس آمد تا مشکلات خط حمله تیم المپیاکوس را حل کند اما هرگز نتوانست. مهاجمی که همراه تیم ملی فوتبال سوئد در جام جهانی ۱۹۷۴ شرکت کرد. جنگنده‌ای هوشمند که همواره در خط حمله پرتلاش بود اما ایراد بزرگی داشت. هر چقدر که بیشتر بازی می‌کرد فرصت‌های گل بیشتری را از دست می‌داد!

رسانه یونانی با اشاره به بازی ۹۰ دقیقه‌ای شنبه گذشته کریم انصاری‌فرد در خط حمله المپیاکوس برابر لوادیاکوس و عدم گلزنی‌اش نوشت: کریم بازیکن خوبی در فاز حمله‌ای تیم المپیاکوس نیست. او در انتظار توقف توپ می‌ماند و در بسیاری از شانس‌های از دست‌رفته گل به دنبال خلق موقعیت دوباره است. او یک – دو با همبازیانش فوتبال می‌کند. او همه تلاش‌هایش را در قالب یک مهاجم با فرم نوین را انجام می‌دهد. حرکات او بیشتر باعث صاحب توپ‌شدن همبازیانش می‌شود.

در شرایط فعلی کریم انصاری‌فرد باارزش است، زیرا علاوه بر تلاش در پست خود در فاز برنامه‌های اجرایی تیمی نیز شرکت می‌کند. او همانند توماس آلستروم در تیم المپیاکوس است.