انقلابی بودن همراه با عقلانیت باشد/ برای بازسازی انقلابی همت کنید
انقلابی بودن همراه با عقلانیت باشد/ برای بازسازی انقلابی همت کنید
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه انقلابی بودن حتماً بایستی با عقلانیت همراه باشد، فرمودند: در مدت خدمت و مسئولیت، همت‌تان را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی بوجود بیاید.

به گزارش واحد سیاسی صبح اقتصاد رهبر اتقلاب: انقلابی بودن همراه با عقلانیت باشد/ برای بازسازی انقلابی همت کنید. حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت در نخستین روزهای فعالیت دولت سیزدهم صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

اهم فرمایشات رهبر انقلاب بدین شرح است:

– من یک توصیه‌ای به همه‌ مسئولین در دوره‌های مختلف داشتم، این توصیه را به شما هم عرض می‌کنم، زمان شتابان می‌گذرد.

– این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. نگذارید این وقتی که متعلق به مردم و اسلام هست، تضییع بشود از این رو از همه‌ امکانات، زمانی و وقتی استفاده کنید.

– در مدت خدمت و مسئولیت، همت‌تان را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی و البته عقلانی و فکورانه در همه‌ی عرصه‌های مدیریتی ان‌شاء‌اللّه بوجود بیاید.

-انقلابی بودن حتماً بایستی با عقلانیت همراه باشد. این شیوه‌ صحیح جمهوری اسلامی از اول کار تا امروز بوده که حرکت انقلابی با حرکت اندیشه‌ورزانه و عقلانی همراه باشد.

-یک جلوه‌ی مردمی بودن همین رفتن میان مردم و شنیدن بی‌واسطه از مردم است. این حرکت بسیار خوب و مستحسنی که دیروز جناب آقای رئیسی انجام دادند که رفتند خوزستان در میان مردم با مردم، از آنها شنیدند، با آنها حرف زدند، این یک جلوه‌ای از مردمی بودن است که بسیار کار خوبی است.