انقلاب اسلامی دو قرن حقارت را تبدیل به قدرت بزرگ غرب آسیا کرد
انقلاب اسلامی دو قرن حقارت را تبدیل به قدرت بزرگ غرب آسیا کرد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: ملت ایران به راه خود ادامه داده و بعد از دو قرن حقارت با پیروزی انقلاب اسلامی به قدرت بزرگ در غرب آسیا تبدیل شده است.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سومین همایش «نگهداری و تعمیرات نیروهای مسلح» که صبح امروز(سه شنبه) در دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: نیروی هوایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حداقل امکانات ماموریت های بسیار مهمی را انجام دادند، جا دارد اینجا از نیروهای پشتیبانی نیروهای هوایی برای آماده سازی هواپیماها تشکر کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی حقیقتا یک معجزه بود، ایران قبل از انقلاب وابسته به آمریکا بود، ارتش در آن زمان باید برنامه و طرح های آمریکا را انجام می داد بنابراین آمریکایی ها هرگز فکر نمی کردند که انقلابی در ایران رخ دهد اما به برکت امام خمینی(ره) و مردم شریف ایران، انقلاب اسلامی رخ داد.

سرلشکر باقری در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، خود کفایی و خود باوری را به ملت ایران هدیه داد و بعد از آن نیز دشمنان از هیچ دشمنی و توطئه ای علیه ملت ایران دریغ نکردند اما ملت، روز به روز راه خود را ادامه داده و بعد از دو قرن حقارت، با پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به قدرت بزرگ در غرب آسیا شده است.

  • منبع خبر : مهر