انهدام باند حرفه‌ای قاچاق دارو در هیرمند
انهدام باند حرفه‌ای قاچاق دارو در هیرمند
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مشترک پلیس شهرستان هیرمند و سربازان گمان امام زمان(عج) در اداره اطلاعات استان، یک باند حرفه‌ای قاچاق دارو متلاشی شد.

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق دارو در هیرمند / قاچاقچیان قصد انتقال ‌محموله بزرگ اقلام دارویی ‌‌به خارج از کشور را داشتند

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مشترک پلیس شهرستان هیرمند و سربازان گمان امام زمان(عج) در اداره اطلاعات استان، یک باند حرفه‌ای قاچاق دارو متلاشی شد.

سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در عملیات مشترک پلیس شهرستان هیرمند و سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات استان، یک باند حرفه‌ای قاچاق دارو متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اعضای این باند که قصد داشتند یک محموله بزرگ اقلام دارویی را به صورت غیرقانونی از طریق مرزهای استان به خارج از کشور منتقل کنند، در یکی از روستاهای مرزی شهرستان هیرمند متلاشی و  تعداد ۲ میلیون و ۷۰ هزار قلم انواع دارو به ارزش ۱۵ میلیارد ریال قبل از خروج از کشور کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری ۳ قاچاقچی، در بازسی از محل اختفاء آنها  ۲ دستگاه تراکتور، ۲ دستگاه خودروی وانت تویوتا و ۲ دستگاه سواری پژو بهمراه تعدادی سلاح و مهمات کشف شد.