انیمیشن رابین هود بازسازی می‌شود
انیمیشن رابین هود بازسازی می‌شود
دیزنی قصد دارد انیمیشن «رابین هود» را دوباره بسازد.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد  به نقل از ورایتی، دیزنی آماده است تا انیمیشن موزیکال «رابین هود» را که محصول ۱۹۷۳ است، برای دیزنی پلاس دوباره بسازد.

کارلوس لوپز استرادا که سازنده فیلم جنایی «فریب‌کاری» بود برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. کاری گرنلاند که فیلمنامه «لیدی و ترمپ» را سال پیش برای دیزنی پلاس نوشته بود نیز برای نوشتن فیلمنامه جدید «رابین هود» انتخاب شده است.

جاستین اسپرینگر که تهیه کننده «دامبو» و «ترون: میراث» بوده، برای تهیه‌کنندگی این فیلم انتخاب شده است.

فیلم جدید «رابین هود» از حضور حیوانات به صورت کامپیوتری و در ترکیب با لایو اکشن ساخته می‌شود و چیزی شبیه «کتاب جنگل» و «دامبو» دیزنی خواهد بود.

قراردادهای استرادا و گرانلاند نیز اوایل ماه پیش و پیش از تعطیلی ناشی از شیوع کرونا ویروس بسته شده بود.

در «رابین هود» ۱۹۷۳، که تهیه و کارگردانی آن را ولفگانگ رایترمان برعهده داشت و برمبنای داستان کلاسیک رابین هود ساخته شده بود، شخصیت‌های اصلی را رابین هود، جان کوچولو، کشیش تاک، پرنس جان، کلانتر ناتینگهام و پیشخدمت ماریان تشکیل می‌دادند و حیوانات مختلف نقش این شخصیت‌ها را برعهده داشتند که شامل روباه، خرس، گورکن، شیر، گرگ، و روباه ماده بودند.

ترانه «عشق» از این فیلم نامزدی اسکار را کسب کرد و فیلم در نهایت ۳۲ میلیون دلار در باکس آفیس فروش کرد، در حالی که با بودجه ۵ میلیون دلاری ساخته شده بود.

استرادا کارگردانی «فصل تابستان» را که درامی درباره چند نوجوان شاعر لس‌آنجلسی است نیز در کارنامه دارد که در جشنواره ساندنس امسال برای نخستین بار دیده شد.

  • منبع خبر : مهر