اولین مدال کاروان ورزش ایران بدست آمد/تکواندو چراغ اول راروشن کرد
اولین مدال کاروان ورزش ایران بدست آمد/تکواندو چراغ اول راروشن کرد

عضو تیم پومسه مردان ایران دیدار نهایی بازی‎های آسیایی را به رقیب کره‎ای خود واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت تا اولین مدال کاروان ایران در این بازی‎ها کسب شود. به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، کوروش بختیار پومسه روی تیم تکواندو ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در مبارزه پایانی برابر […]

عضو تیم پومسه مردان ایران دیدار نهایی بازی‎های آسیایی را به رقیب کره‎ای خود واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت تا اولین مدال کاروان ایران در این بازی‎ها کسب شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، کوروش بختیار پومسه روی تیم تکواندو ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در مبارزه پایانی برابر «گانگ مین سو»  از کره جنوبی قرار گرفت و با واگذاری نتیجه به این رقیب خود به نشان نقره دست پیدا کرد.

وی با غلبه بر رقبایی از کامبوج، اندونزی، ژاپن و چین تایپه به مبارزه پایانی راه پیدا کرده بود. این اولین مدال ایران در این  دوره از بازیها بود.

مرجان سلحشوری دیگر عضو تیم پومسه ایران بود مه ابتدا پومسه رو ماکائو را با نتیجه ۸/۰۱ بر ۷/۵۹  از پیش رو برداشت و سپس برابر نماینده ژاپن را با امتیاز ۸/۲۷ بر ۷/۹۰ پیروز و در ادامه در رقابت با مالزی با نتیجه ۸/۴۳ بر ۸/۳۰ به پیروزی رسید و فینالیست شد.

تیم ۳ نفره مردان نیز با ترکیب کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی در نخستین اجرای خود برابر فیلیپین بازنده و از دور رقابتها کنار رفت.تیم زنان ایران با ترکیب مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام در گام نخست با پومسه روهای کره‌جنوبی به اجرای فرم پرداختند که نتیجه را ۸/۱۲ بر ۷/۹۵ واگذار کرده و از دور رقابت ها کنار رفتند.