اولین کلاسیکو بدون «مسی» و «رونالدو» بعد از ۱۱ سال
اولین کلاسیکو بدون «مسی» و «رونالدو» بعد از ۱۱ سال

آخرین بار در سال ۲۰۰۷ بود که فوتبال‎دوستان ال‎کلاسیکویی بدون حضور مسی و رونالدو تماشا کردند و از آن به بعد در همه بازی‌ها حداقل یکی از این دو حضور داشت. در تاریخ ۲۸ اکتبر دیدار ال‌کلاسیکو بین دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی آبی و اناری‌ها، نیوکمپ، برگزار می‌شود. اما […]

آخرین بار در سال ۲۰۰۷ بود که فوتبال‎دوستان ال‎کلاسیکویی بدون حضور مسی و رونالدو تماشا کردند و از آن به بعد در همه بازی‌ها حداقل یکی از این دو حضور داشت.

در تاریخ ۲۸ اکتبر دیدار ال‌کلاسیکو بین دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی آبی و اناری‌ها، نیوکمپ، برگزار می‌شود. اما لیونل مسی بعد از مصدومیت در دیدار مقابل سویا و به دلیل شکستگی استخوان دست برای ۳ هفته از میادین به دور خواهد بود و این بازی را از دست می‌دهد؛ کریستیانو رونالدو هم در ابتدای فصل از رئال جدا شده و به یوونتوس رفته است، در نتیجه در این بازی حضور ندارد.

اتفاقی نادر؛ بزرگ‌ترین جدال فوتبالی دنیا بدون دو ابرستاره این ورزش؟ این برای اولین بار در ۱۱ سال اخیر است که فوتبال‌دوستان و هواداران رئال مادرید و بارسلونا ال‌کلاسیکویی خواهند دید که در آن نه مسی حضور دارد و نه رونالدو.

آخرین بار ۲۳ دسامبر ۲۰۰۷ بود که رئال مادرید توانست با نتیجه یک بر صفر و با گل خولیو باپتیستا برنده شود و در آن بازی مسی حضور نداشت، کریستیانو رونالدو هم در منچستریونایتد بازی می‌کرد. در آن بازی لیونل مسی به دلیل مصدومیت همسترینگ بیرون بود و تیم فرانک ریکارد تاوان غیبت او را هم داد و مقابل رئال مادرید بسیار اذیت شد. حتی تیمش نتوانست بدون مهاجم از پس ایکر کاسیاسی که در اوج بود بربیاید.