ایجاد اختلال در توییتر
ایجاد اختلال در توییتر
اختلال توییتر در بامداد امروز، چهارشنبه، موجب شد بسیاری از کاربران نتوانند وارد حساب کاربری شخصی خود شده و کارهای موردنظرشان را انجام دهند.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد توییتر به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان، میزبان بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در کشورهای مختلف جهان بوده است.” اختلال در توییتر قبلا هم پیش آمده بود”

این شبکه اجتماعی از بامداد امروز، چهارشنبه، در بسیاری از نقاط جهان با اختلالات گسترده‌ای مواجه شد به گونه‌ای که دسترسی بسیاری از کاربران و امکان ورود آنها به حساب کاربری و همچنین ورود به سایت‌های twitter و Tweetdeck با محدودیت مواجه شده است.

حساب کاربری رسمی توییتر در این خصوص نوشت: ما هم‌اکنون از موضوع از دسترس خارج شدن twitter و Tweetdeck باخبر و مطلع بوده و در حال برطرف کردن مشکل مربوطه و بازگشت به حالت عادی هستیم.اختلال در توییتر سال قبل به مدت ۳ روز پی در پی اتفاق افتاد”

بر اساس گزارشی که در وب سایت engadget آمده است، این اختلالات گسترده در توییتر بیشتر در بخش های شرقی ایالات متحده آمریکا همچون نیویورگ و واشنگتن، اغلب کشورهای اروپایی و شمال آن در منطقه اسکاندیناوی کاربران را با مشکل مواجه کرده است.

“کاربران در انگلیس، فرانسه و سراسر آمریکا اعلام کردند برای ارسال پیام یا نمایش تایم لاین خود با مشکل روبرو شدند.
توئیتر در گذشته نیز این مشکل را تایید و اعلام کرد آن را حل کرده است. این شبکه اجتماعی روز گذشته در حساب کاربری پشتیبانی خود نوشت: امروز کاربران به مدت۳۰ دقیقه نمی توانند پیامی ارسال کنند. ما این مشکل داخلی را حل کردیم و از این اختلال عذرخواهی می کنیم.این درحالی است که توئیتر همانند شبکه های اجتماعی دیگر در ماه های اخیر به دلیل حفظ حریم خصوصی و ضعف درباره ربات هایی که اخبار تقلبی را منتشر می کنند، تحت فشار است.”

  • منبع خبر : ایسنا