امروز مدافعان حرم به دنبال ایجاد امنیت در منطقه و کشور هستند
امروز مدافعان حرم به دنبال ایجاد امنیت در منطقه و کشور هستند

فرمانده ناجا گفت: امروز تمام نیروها از جمله سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج در کنار یکدیگر هستند و از کشور در برابر تهدیدها دفاع می کنند.  سردار حسین اشتری در مراسم تشییع پیکر پاک ۵۴شهید دفاع مقدس ناجا که امروز در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، ضمن سلام و درود به روح پاک شهدای هشت سال […]

نیروی انتظامی

فرمانده ناجا گفت: امروز تمام نیروها از جمله سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج در کنار یکدیگر هستند و از کشور در برابر تهدیدها دفاع می کنند.

 سردار حسین اشتری در مراسم تشییع پیکر پاک ۵۴شهید دفاع مقدس ناجا که امروز در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، ضمن سلام و درود به روح پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان حرم و ۵۴ شهید ناجا اظهار کرد: از میان ۱۱۹ شهیدی که اخیرا تفحص شده اند، ۵۴ تن از نیروهای ژاندارمری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی هستند که فقط پیکر ۲۵ تن از آن‌ها شناسایی شده است.

فرمانده ناجا گفت: امروز میزبان شهدایی هستیم که براساس گزارش های رسیده تا آخرین نفس از کشور دفاع کردند و افتخار آفریدند.

سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز در عملیات های مختلف تقدیم کشور کرده است و بیش از ۲ هزار آزاده دارد و افتخار می‌کند که در تمام نقاط کشور با تمام توان و انگیزه مشغول خدمتگزاری به مردم است و همچنان بال شهادت در نیروی انتظامی باز است.

وی ادامه داد: دوران ۸سال دفاع مقدس دوران بی نظیری برای کشور بود، دورانی که تمام جهان به کمک عراق آمدند و اگر ایمان به خدا و روحیه انقلابی و تبعیت پذیری از ولی فقیه زمان نبود، معلوم نبود که آیا می‌توانستیم به این پیروزی ها دست پیدا کنیم یا نه؟.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امروز هم تمام نیروها از جمله سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج در کنار یکدیگر هستند و از کشور در برابر تهدیدها دفاع می کنند.

سردار اشتری بیان کرد: امروز اگر کار دفاع از مرزها در صدها کیلومتر دورتر از شهرها انجام می‌شود، به خاطر این است که می خواهیم امنیت را در منطقه ایجاد کنیم و امروز مدافعان حرم به دنبال ایجاد امنیت در منطقه و کشور هستند.

وی با بیان اینکه هر روز یک وظیفه بر گردن ما است، گفت: یک روز دفاع از مرزها و یک روز دیگر دفاع از حرم وظیفه ما است و وظیفه امروز ما دفاع از امنیت کشور است.

فرمانده ناجا گفت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ و ایجاد امنیت است و در این راستا توانسته با کمک تمام دستگاه‌ها و مردم به هدف خود برسد و رضایت مقام معظم رهبری و مردم را جلب کند.

وی افزود: امروز با شهدا میثاق می بندیم که راه آنها را ادامه دهیم و نمی‌گذاریم فتنه گران بر کشور مسلط شوند.

سردار اشتری تاکید کرد: امروز اگر برخی از مقامات کشورهای غربی، کشور ما را تهدید می‌کنند، بیایند تشییع پیکر شهدا را ببینند. آن‌ها ما را تهدید می‌کنند که تحریم‌ها تشدید خواهند شد. در ۳۸ سال گذشته فشار زیادی به مردم کشور ما وارد کردند، اما مردم به یاوه‌گویی آن‌ها پاسخ دادند.

وی افزود: امروز هر اتفاقی که در منطقه رخ می‌دهد، دشمنان می‌خواهند برای آن تصمیم بگیرند. یک طرفه مذاکره‌ها کشور ما حضور دارد و نمی‌توانند بدون ایران تصمیم بگیرند و این اقتدار، ثمره خون شهدا است.

سردار اشتری بیان داشت: نیروی انتظامی آماده هر گونه خدمتگزاری به شهدا و خانواده آنها است و بالاترین توقع شهدا از ما پیروی از امام و ولی فقیه است.