آمادگی خودمان را جهت ایجاد فضای مثبت اعلام ‌کرده‌ایم
آمادگی خودمان را جهت ایجاد فضای مثبت اعلام ‌کرده‌ایم

وزیر دفاع پیام ایران به منطقه را پیام صلح و دوستی دانست و گفت: همواره آمادگی خودمان را جهت ایجاد فضای مثبت و سازنده و توام با اطمینان و اعتماد اعلام ‌کرده‌ایم. به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با سرتیپ ستاد البلوشی معاون ستاد […]

وزیر دفاع پیام ایران به منطقه را پیام صلح و دوستی دانست و گفت: همواره آمادگی خودمان را جهت ایجاد فضای مثبت و سازنده و توام با اطمینان و اعتماد اعلام ‌کرده‌ایم.

به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با سرتیپ ستاد البلوشی معاون ستاد کل نیروهای مسلح سلطنت عمان و هیئت نظامی ـ دفاعی همراه، کشور عمان را یکی از بهترین همسایگان جمهوری اسلامی ایران در ‌منطقه دانست و اظهار داشت: روابط دو کشور و دو ملت ایران و عمان در سایه پیوندها و اشتراکات دینی، تاریخی، حسن همجواری و اراده سیاسی رهبران دو کشور در طول چند دهه گذشته، در تمامی ابعاد ممتاز و حسنه بوده است.

وزیر دفاع با ابراز خرسندی از برگزاری چهاردهمین کمیته مشترک نظامی دو کشور خاطرنشان کرد: این نشست ها و تعاملات عامل مهمی در تحکیم ثبات و امنیت منطقه‌ به شمار می‌رود.

امیر حاتمی، همکاری جمهوری اسلامی ایران با سلطنت عمان را نمونه و الگوی موفقی از روابط دوجانبه دانست و تصریح کرد: این روابط می‌تواند الگویی برای روابط سایر کشورهای منطقه باشد.

وزیر دفاع با بیان اینکه اعتقاد داریم گفت‌وگو و همکاری جمعی کشورهای منطقه می‌تواند زمینه‌های صلح و اعتماد متقابل را فراهم آورد، تاکید کرد: پیام ما به منطقه، پیام صلح و دوستی است و همواره آمادگی خودمان را جهت ایجاد فضای مثبت و سازنده و توام با اطمینان و اعتماد اعلام ‌کرده‌ایم.

سرتیپ ستاد البلوشی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح سلطنت عمان نیز در این دیدار با بیان اینکه روابط تاریخی ایران و عمان بسیار مستحکم و پایدار است، اظهار داشت: سلطنت عمان بر توسعه دو جانبه روابط با جمهوری اسلامی ایران اهمیت فراوانی قائل است.

وی بر استمرار و توسعه همکاری های دو کشور ایران و عمان در چارچوب کمیسیون مشترک نظامی و دوستی تاکید کرد.