تاکید ایران و اردن بر ضرورت وحدت جهان اسلام در مبارزه با اشغالگران صهیونیستی
تاکید ایران و اردن بر ضرورت وحدت جهان اسلام در مبارزه با اشغالگران صهیونیستی

در دیدار سفیر ایران در اردن با رئیس و عضو کمیسیون فلسطین مجلس نمایندگان اردن، دو طرف بر ضرورت وحدت جهان اسلام در مبارزه با اشغالگران صهیونیستی تا آزادی کامل سرزمین های فلسطین تاکید کردند. مجتبی فردوسی پور سفیر ایران در امان صبح امروز با حضور در مجلس نمایندگان اردن با «یحیی سعود» و «محمود […]

در دیدار سفیر ایران در اردن با رئیس و عضو کمیسیون فلسطین مجلس نمایندگان اردن، دو طرف بر ضرورت وحدت جهان اسلام در مبارزه با اشغالگران صهیونیستی تا آزادی کامل سرزمین های فلسطین تاکید کردند.

مجتبی فردوسی پور سفیر ایران در امان صبح امروز با حضور در مجلس نمایندگان اردن با «یحیی سعود» و «محمود طیطی» رئیس و عضو کمیسیون فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار ضمن محکومیت شدید دستورالعمل ترامپ رئیس جمهوری امریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس, بر ضرورت وحدت جهان اسلام در مبارزه با اشغالگران صهیونیستی تا ازادی کامل سرزمینهای فلسطین علی الخصوص مقدسات الاقصی تاکید کردند.

فردوسی پور و یحیی سعود در ادامه ضمن تمجید از نقش رهبران, دولت و ملت هر دو کشور در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین مواضع رسمی دولت و پارلمانهای اردن و ایران در دفاع از دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف و ازادی کامل سرزمینهای اشغالی از یوغ صهیونیستها تاکید ورزیدند.

دو طرف در پایان این دیدار ضمن ضروری خواندن وحدت مذاهب اسلامی در مبارزه علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی, بر لزوم تقویت همکاریهای پارلمانی دو کشور تاکید کردند.

یادآور میشود یحیی سعود رئیس کمیسیون فلسطین مجلس نمایندگان اردن در راس هیئتی از پارلمان اردن اواخر اذرماه به منظور شرکت در اجلاس تروئیکای اتحادیه مجالس اسلامی رهسپار تهران میشود.