ایران هشتمین بازار بزرگ رنو فرانسه در جهان شناخته شد
ایران هشتمین بازار بزرگ رنو فرانسه در جهان شناخته شد

شرکت خودروسازی رنو فرانسه ایران را هشتمین بازار بزرگ خود در سه ماهه نخست ۲۰۱۸ اعلام کرد. شرکت خودروسازی رنو فرانسه در گزارش عملکرد سه ماهه خود اعلام کرد در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۳۷ هزار و ۷۸۱ دستگاه از محصولات خود را در بازار ایران به فروش رسانده است. سهم رنو از […]

شرکت خودروسازی رنو فرانسه ایران را هشتمین بازار بزرگ خود در سه ماهه نخست ۲۰۱۸ اعلام کرد.

شرکت خودروسازی رنو فرانسه در گزارش عملکرد سه ماهه خود اعلام کرد در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۳۷ هزار و ۷۸۱ دستگاه از محصولات خود را در بازار ایران به فروش رسانده است.

سهم رنو از کل خودروهای فروش رفته در ایران طی این مدت نیز ۸٫۲۸ درصد برآورد شده است.

بر اساس این گزارش ایران هشتمین بازار فروش رنو در جهان طی این مدت بوده است. فرانسه، روسیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، برزیل و آرژنتین به ترتیب اولین تا هشتمین بازار فروش محصولات رنو در سه ماهه نخست ۲۰۱۸ بوده اند.

شرکت رنو در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۱۲۰ هزار و ۵۱۲ خودرو در خاورمیانه، آفریقا و هند به فروش رسانده است. ۳۱ درصد این رقم به مقصد ایران بوده است.

کل فروش رنو در جهان طی ماه های ژانویه تا مارس ۲۰۱۸ بالغ بر ۹۳۵ هزار و ۴۱ دستگاه بوده که سهم ایران از این رقم ۴ درصد بوده است.

کل درآمد رنو در سه ماهه نخست ۲۰۱۸ نیز ۱۳ میلیارد و ۱۵۵ میلیون دلار گزارش شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها ۰٫۲ درصد رشد داشته است.