ایران ۲ – برزیل ۳؛ رویایی که بازهم رنگ باخت!
ایران ۲ – برزیل ۳؛ رویایی که بازهم رنگ باخت!
تیم ملی والیبال ایران با وجود جبران 2 ست باخته، در گام آخر مقابل برزیل کم آورد تا بازهم نتواند به رویای خود یعنی کسب مدال در لیگ ملت‌ها برسد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد شاید کمتر کسی تصور می کرد ایران و برزیل در شب سوم مرحله نهایی لیگ ملت ها در حالی به مصاف هم بروند که لهستان صعودش قطعی شده باشد و آنها برای کسب رتبه دوم این گروه تلاش کنند.

لهستان فراتر از انتظار ظاهر شد و در شب اول برزیل و در شب دوم ایران را شکست داد تا رویارویی ایران و برزیل از حساسیت ویژه ای برخوردار باشد. در واقع ۲ تیم قبل از این بازی می دانستند در پایان فقط تیم برنده است که پای به نیمه نهایی می گذارد.

ایران در طول تاریخ تا به حال خیلی نتوانسته از سد برزیل عبور کند، اما در یک بازی مشابه در سال ۲۰۱۴ که در مرحله نهایی لیگ جهانی برگزار می شد، این اتفاق رخ داد و ایران به نیمه نهایی رسید. البته آخرین رویارویی ۲ تیم به مرحله مقدماتی لیگ ملت های ۲۰۱۹ برمی گردد که برزیلی ها توانستند در یک بازی نزدیک به میزبانی توکیو ۳ بر ۲ از سد ایران عبور کنند.

کولاکوویچ و تیمش قبل از این بازی خوب می دانستند شاید تا چند سال دیگر چنین فرصتی نصیبشان نشود و به همین دلیل با تمام قوا برای رسیدن به رویای خود پای به زمین گذاشتند.

برخی این بازی را نبرد مغزهای متفکر ۲ تیم روی تور می دانستند؛ جایی که معروف و رزنده به عنوان ۲ پاسور فوق العاده تیمشان را رهبری می‌کنند.

این بازی در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ به سود برزیل به پایان رسید؛ در حالی که معروف و یارانش شدیدا به قضاوت داور در ست پنجم اعتراض داشتند.
با این نتیجه برزیل به عنوان تیم دوم این گروه به نیمه نهایی رفت و ایران با ۲ باخت حذف شد.

  • منبع خبر : ورزش سه