«ایسکو» در یوونتوس هم‎بازی «رونالدو» می‏‎شود
«ایسکو» در یوونتوس هم‎بازی «رونالدو» می‏‎شود

روزنامه ایتالیایی توتواسپورت مدعی شده ایسکو رابطه خوبی با سرمربی رئال مادرید ندارد و احتمالا به یوونتوس یا منچسترسیتی خواهد رفت. به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  روزنامه ایتالیایی توتواسپورت چاپ تورین مدعی شد ایسکو، ستاره تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا، تصمیم دارد این تیم را ترک کرده و تیم بزرگ دیگری در اروپا برود. در میان […]

روزنامه ایتالیایی توتواسپورت مدعی شده ایسکو رابطه خوبی با سرمربی رئال مادرید ندارد و احتمالا به یوونتوس یا منچسترسیتی خواهد رفت.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  روزنامه ایتالیایی توتواسپورت چاپ تورین مدعی شد ایسکو، ستاره تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا، تصمیم دارد این تیم را ترک کرده و تیم بزرگ دیگری در اروپا برود. در میان تیم‌هایی که او به آن‌ها فکر می‌کند یوونتوس و منچسترسیتی هم وجود دارند. این دو تیم‌هایی هستند که سرمربی هردوی آن‌ها بارها از ایسکو تمجید کرده اند و به وضوح مشخص است که دوست دارند این بازیکن را در تیمشان داشته باشند. اتفاقی که شانس حضور این بازیکن در تیمشان را افزایش می‌دهد.

ایسکو در بازی‌های لالیگا نیمکت‌نشین است و در دیدار مقابل رم هم نامش در لیست اسامی بازیکنان تیم قرار نداشت. این موضوع مهر تائیدی بر شایعات مربوط به خروج احتمالی او از باشگاه بود.

رابطه ایسکو با سانتیاگو سولاری، سرمربی مادرید، خوب نیست و این هم دلیل دیگری است که باشگاه‌های دیگر از آن به عنوان بهانه‌ای برای مذاکره با این ستاره استفاده کردند.

توتواسپورت همچنین مدعی شده که یوونتوس به دنبال جذب مارسلو هم هست و حتی زمانی که این تیم بر سر رونالدو با رئال مذاکره کرده، پیشنهاداتی هم برای جذب مارسلو داده که از سوی مدیریت باشگاه مادریدی رد شده است.  /منبع مهر