بررسی طرح الزام شهرداری به ایمنی سرویس مدارس دانش آموزان
بررسی طرح الزام شهرداری به ایمنی سرویس مدارس دانش آموزان

رئیس شورای شهر تهران گفت: نامگذاری ها از نظر برخی از اعضاء مهم است و برای آنکه به همه سوالات جواب داده شود، در این جلسه برای آن وقت گذاشتیم. محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه در پاسخ به پرسشی که چرا برای یک نامگذاری بیش از نیم ساعت وقت گذاشته شده است، […]

رئیس شورای شهر تهران گفت: نامگذاری ها از نظر برخی از اعضاء مهم است و برای آنکه به همه سوالات جواب داده شود، در این جلسه برای آن وقت گذاشتیم.

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه در پاسخ به پرسشی که چرا برای یک نامگذاری بیش از نیم ساعت وقت گذاشته شده است، گفت: نباید سوالات را به صورت تخریبی مطرح کرد. نامگذاری ها نیز از نظر برخی مهم است و با توجه به اینکه در گذشته نامگذاری انجام می شد و ساکنان محل سوالاتی برایشان مطرح می شد تصمیم گرفتیم با جزئیات، نامگذاری اخیر را مطرح کنیم تا سوءتفاهم پیش نیاید و بعد از یک سال و نیم که از نامگذاری میدانی به نام امام هادی می گذرد درخواست نشود که به شیخ صدوق تغییر نام داده شود. اما از جلسات بعد با سرعت بیشتری نامگذاری ها را پیگیری می کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص بررسی طرح الزام شهرداری به ایمنی سرویس مدارس دانش آموزان اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون بررسی می شود و اگر قوانین گذشته کافی بود به صحن نخواهد آمد اما ایرادات و مشکلاتی که سالها قبل سرویس مدارس داشتند ارزیابی خواهد شد.

وی در خصوص جلسه هم اندیشی اعضای شورا توضیح داد: به دلیل ماه مبارک رمضان جلسه هم اندیشی از ساعت ۷ صبح به ۱۲ ظهر تغییر کرده و دستور جلسه آن را بعداً اعلام می کنیم.

هاشمی درباره خشک شدن چشمه علی در شهر ری تصریح کرد: تذکر امروز آقای خلیل آبادی را به مترو ارسال و جواب آقای امام را نیز دریافت خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چرا به جز موضوع طرح ترافیک و برج باغها و نامگذاری ها، موضوع دیگری در جلسات مطرح نمی شود؟ گفت: این گونه که می گویید نیست و لیست مصوبات شورا را در اختیارتان می گذاریم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه چرا مطالبات شهر از سوی شورا پیگیری نمی شود؟ اظهار داشت: شهردار جدید تهران تازه مستقر شده است و ما نمی توانیم وعده های شهردار گذشته را از شهردار جدید مطالبه کنیم. اگر آقای نجفی هنوز فعالیت می کردند اعضای شورا روی قول ها حساس می شدند و پاسخ می خواستند اما از اواخر اسفند وی استعفا داده و هنوز نمی توان از شهردار جدید مطالبه کرد.