بابت تخلف خودرو از مردم عذرخواهی می‌کنم
بابت تخلف خودرو از مردم عذرخواهی می‌کنم

وزیر صنعت با عذرخواهی از مردم نسبت به تخلف صورت گرفته در حوزه واردات غیرقانونی خودرو، از انتشار فهرست صدنفره اسامی واردکنندگان غیرقانونی خودرو خبر داد. محمد شریعتمداری در برنامه حالا خورشید گفت: لیست صدنفر واردکنندگان متخلف را منتشر خواهیم  کرد. البته این لیست افرادی است که مجموعا نمایندگی متعلق به آنها بوده است؛ نه […]

وزیر صنعت با عذرخواهی از مردم نسبت به تخلف صورت گرفته در حوزه واردات غیرقانونی خودرو، از انتشار فهرست صدنفره اسامی واردکنندگان غیرقانونی خودرو خبر داد.

محمد شریعتمداری در برنامه حالا خورشید گفت: لیست صدنفر واردکنندگان متخلف را منتشر خواهیم  کرد. البته این لیست افرادی است که مجموعا نمایندگی متعلق به آنها بوده است؛ نه اینکه الزاما آنها اقدام به ثبت سفارش کرده باشند؛ بلکه این اقدام به وسیله کاربرانی صورت گرفته است که به آنها اجازه داده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این اتفاق که به هر دلیلی از سوی کاربران، کارمندان و واردکنندگان صورت گرفته است، این اتفاق خوبی نبوده است، در این دولت یا آن دولت انجام شده باشد، به همین دلیل از محضر شریف مردم ایران عذرخواهی می کنم و امیدوارم با تمهیداتی که اندیشیده شده است، این فساد به صفر میل کند و روش های ما موثر باشد.