به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بینالمللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی میکردند، با کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.
مدیرعامل در ابتدای این بازدید طی یک نشست کاری با رئیس و معاون هر یک از این شعب، عملکرد آنها را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانتنامهها و نحوه دستیابی به اهداف تعیینشده طبق برنامههای سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرارداد.
محسن دلروز رئیس شعبه خیام و فاطمه گودرزی رئیس شعبه ۱۵ خرداد ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیئت همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.
حمید تهرانفر مدیرعامل بانک طی سخنانی در جمع همکاران این شعب با تاکید بر ضرورت مشتریمداری خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مناسب و شایسته به مشتریان از جمله وظایف و اولویتهای مشتریمداری بهویژه در بانکها است. ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان از سوی کارکنان بهویژه همکاران شعب منجر به افزایش رضایت مشتریان و در نتیجه وفاداری مشتریان خواهد شد.