لزوم بازسازی تجهیزات برق استان تهران
لزوم بازسازی تجهیزات برق استان تهران

استاندار تهران گفت: هم اکنون ۵۰ درصد از تجهیزات برق استان تهران، بالای ٢۵ سال عمر دارند که باید بازسازی شوند.  سیدحسین هاشمی در آیین افتتاح پروژه ارتقای کیفی آب شرب جنوب تهران، با بیان اینکه هم اکنون طرح دیگری برای انتقال آب از سد لار به تهران در نظر داریم، گفت: وزارت نیرو با […]

استاندار

استاندار تهران گفت: هم اکنون ۵۰ درصد از تجهیزات برق استان تهران، بالای ٢۵ سال عمر دارند که باید بازسازی شوند.

 سیدحسین هاشمی در آیین افتتاح پروژه ارتقای کیفی آب شرب جنوب تهران، با بیان اینکه هم اکنون طرح دیگری برای انتقال آب از سد لار به تهران در نظر داریم، گفت: وزارت نیرو با این طرح موافقت و قرارگاه خاتم الانبیا(ع) نیز اجرای این طرح را قبول کرده است.

وی افزود: بر اساس آمارهای سرشماری سال قبل، جمعیت تهران یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر افزایش یافته، اما با فرهنگسازی های انجام شده، مصرف آب ۱.۷۲ درصد کاهش یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش فاضلاب نیز، ١٣ طرح در دولت یازدهم در تهران اجرایی می شود که به این ترتیب، تا پایان دولت دوازدهم چیزی به اسم فاضلاب تصفیه نشده نداریم.

هاشمی با اشاره به مشکلات بخش برق رسانی کشور خاطرنشان کرد: هم اکنون ۵۰ درصد از تجهیزات برق استان تهران بالای ٢۵ سال عمر دارند که باید بازسازی شوند؛ اما برای تامین مالی منابع مورد نیاز، بازسازی این تجهیزات، راهی به جز فاینانس نیست.

وی افزود: برق تهران با چنگ و دندان پایدار نگه داشته شده که امید است این بخش فراموش نشود.