بازسازی سالن اصلی تئاتر شهر تمام می‌شود
بازسازی سالن اصلی تئاتر شهر تمام می‌شود
شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد که بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تا ۱ یا نهایتا ۲ ماه دیگر به اتمام می‌رسد و این سالن مجددا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر که پیش از این از سوی سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیر مجموعه تئاتر شهر اعلام شده بود تا شهریورماه به اتمام می‌رسد، گفت: قرار بود سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تا شهریور افتتاح شود و ما هم برای این سالن در ایام ماه محرم و صفر پیش‌بینی اجرای نمایش داشتیم ولی علیرغم ۲۴ ساعته کار کردن تیم شرکت پیمانکار بازسازی، این امر میسر نشد.

وی اظهار کرد: دلیل تمام نشدن بحث تعمیر ماشینری و تعویض صندلی‌های سالن تا زمان تعیین شده نیز به خاطر همزمانی این امر با فعالیت‌های عمرانی دیگر بود.

کرمی درباره سرانجام و زمان پایان تعمیرات سالن اصلی، تأکید کرد: این روند تا ۱ یا ۲ ماه دیگر به پایان می‌رسد و سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر مجددا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان با اشاره به اینکه جزییات روند تعمیر و بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر از سوی سعید اسدی مدیر مجموعه اعلام می‌شود، گفت: روند تعمیر و بازسازی سالن اصلی به خوبی پیش می‌رود و سطح کیفی آن رضایت‌بخش است.

  • منبع خبر : مهر