بازماندگان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن منتظر مرحله دوم باشند
بازماندگان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن منتظر مرحله دوم باشند
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به دلیل استقبال بالای متقاضیان ثبت نام مرحله نخست طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اردبیل در همان ساعات اولیه به اتمام رسید و متقاضیان بازمانده در مرحله دوم می‌توانند ثبت‌نام کنند.

بازماندگان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن منتظر مرحله دوم باشند

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به دلیل استقبال بالای متقاضیان ثبت نام مرحله نخست طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اردبیل در همان ساعات اولیه به اتمام رسید و متقاضیان بازمانده در مرحله دوم می‌توانند ثبت‌نام کنند.

شهرام باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  به دلیل استقبال بالای متقاضیان ثبت نام مرحله نخست طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اردبیل در همان ساعات اولیه به اتمام رسید و متقاضیان بازمانده در مرحله دوم می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به این که ۲۶ آذر ماه برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده بود افزود: ساعت ۱۰ آغاز اجرای طرح بود که در عرض یک سال ظرفیت ثبت‌نام به اتمام رسید و به همین منظور درصدد برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح در فاز دوم هستیم تا بازماندگان نیز بتوانند در این طرح شرکت کنند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیاتی‌سازی ثبت‌نام در فاز دوم در دستور کار قرار گرفته و زمان آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد و به همین منظور اراضی جدید در اختیار قرار خواهد گرفت.

باباخانی با اشاره به سهمیه ۴ هزار واحدی استان از طرح اقدام ملی تولید مسکن گفت: ارائه تسهیلات بافت فرسوده و نیز اعطای تسهیلات از طریق صندوق مسکن یکم در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ارائه این تسهیلات به واجدین شرایط انجام یافته است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و جدیت بر این است که افراد فاقد مسکن بتوانند هر چه سریع‌تر مسکن خریداری کرده و مشکلات موجود در این زمینه به حداقل برسد.